ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
مشکل خودروسازی از وزارت صنعت نشأت میگیرد. انتخاب یکی از وزارت صنعت برای ایران خودرو، یعنی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!!!!
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
به نظربنده ازمدیران کره ای یا ژاپنی یک مدیربیاورندتا کل صنعت خودروسازی ایران(ایران خودرو وسایپا) رامانندکشورخودشان درتمام دنیامطرح کنند%تاکی ازاین ارابه های مرگ ملت ایران استفاده کنند.چرامسئولین خودشان ازآخرین سیستم ماشینهای خارجی استفاده میکنند.ویقیناً مسئولین بایددرروزقیامت جوابگوی مردمی که جان عزیزان ودوستانشان رادراین ماشینهای بی کیفیت وغیراستانداردازدست داده اندباشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ازکی تا حالا نظر مردم برای مسئولان مهم بوده
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اولین کاری که مدیرجوان بایدانجام دهد شناسایی آدمهای دلالی که دربدنه ایران خودرو لانه کرده اندکه دربزنگاهها ی بحران باکوچکترین تلاشی به ثروتهای بادآورده رسیده اندبه والله کمترین اقدام شناسایی این افرادزالوصفت میباشدترابخداکمی بفکرمردم نجیب باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
با توجه به زیان انباشته ایران خودرو و وضعیتی که برای این شرکت پیش آمده، فرشاد مقیمی رو انتخاب کردند تا فقط از نظر فیزیکی این پُست اشغال باشد، تمام تصمیم گیری ها و اقدام ها توسط مقامات بالاتر انجام خواهد شد.
نشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
تنها راه علاج هوای آلوده تهران استفاده از خودرو و اتوبوسها و موتورهای برقی است.در کشور آلمان که هوای شهرهایشان خیلی تمیز تر از تهران است دولت خودروهای برقی را با سوبسید بالا به اضاقه وام به خریداران میدهد.در ایران که این کار محال است اما می توان خودروهای برقی دست دوم را از امارات و قطر وارد کرد و در اختیار مردم گذاشت.تنها علاج فوری هوای آلوده تهران و شهرهای بزرگ همین است وبس.
سپرده گذار کاسپین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بنده متولد 54 و کارمند یه سازمان دولتی با مدرک فوق لیسانس هستم که با 22 سال سابقه کار و رزومه درست و حسابی تونستم رییس اداره یشم. ایشون متولد 55 چطور توانستند اینهمه سمت های اجرایی بالا داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با اینهمه مسئولیت چطور دانشجو هم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! این یعنی یه جای کار میلنگه و نباید به این افراد که رانت دارند اعتماد کرد. بهترین اقدام ایشون هم استعفا از همین ابتدای کار است. چون نه ایشون می تواند کاری انجام دهد نه شرایط این خودروساز و مشور مناسب تغییر می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام : جوانان با غیرت و دانشمند این مرز و بوم که با ایجاد فضای مناسب وبستر درست در علوم هسته ای ،نانو ، سلول های بنیادی، علوم پزشکی، علوم فضایی وپرتاب ماهواره ،فناوری موشک های نقطه زن،ساخت ناوشکن ، ساخت اژدر های زیر دریای،سد سازی،ساخت پالایشگاهای ستاره خلیج فارس وفازهای پارس جنوبی، و بسیاری از علوم پیشرفته دیگرجزء چند کشور برتر دنیا هستیم چطور در صنعت خودرو سازی نمی توانیم مثل کشور هایی مانند آلمان ،ژاپن ،فرانسه و کره جنوبی باشیم ؟؟؟ جای بسی شگفتی است!!! آیا جزاین است که مافیایی قدرتمندی هست که مانع این کار است!!!!! آیا جز این است که در خودرو سازی به باور ما می توانیم حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری شک کردیم ویقین نداریم؟؟؟ البته یک دلیل هم انحصاری بودن صنعت خودرو در کشور است.قصه پر غصه قیمت خودرو هم از گناهان نابخشودنی مسئولین نسبت به ملت است که بایددر پیشگاه خداوند باری تعالی در مقابل ملت پاسخگو باشند. ای مسئولین دنبال فرانسه و روسیه و دیگربیگانگان نباشید که هیچ وقت تکنولوژی و دست برتر خود را به ما اهداء نمی کنند و به جای آن به سراغ دانشگاهای برتر کشور و شرکت های دانش بنیان و جوانان خلاق این مرز و بوم برای این موضوع باید رفت که بطور حتمی به فضل الهی موفق خواهیم شد ان شاء الله تعالی
hamidreza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام و عرض ادب بنده به عنوان کسی که چنددسالی از نزدیک با مجموع ایران خودرو همکاری داشته ام معتقدم ،موفقیت محتمل مدیر عامل جدید ایران خودرو صرفنظر از موانع و معاذیر قانونی و سیاسی و غیره ،مستلزم ان است که مدیر عامل مشعر یک برنامه
کوتاه مدت
میان مدت
بلند مذت
با کمک چهره های علمی دانشگاهی و با تجربه اشنا به صنعت خودرو تهیه و اصولی را جهت رسبدن به اهداف ان برنامها تهیه نمایبد .بعنوان مثل در برنامه کوتاه مدت ابرادت و ساحتار و ضعفهائ که باعث ورشکستگی و عقب مانده گی این صنعت شده را برررسی و اصلاح نمایبد و در همین مدت در مجموعه گروه سوابق و تحصیلات و تخلفات و وابستگی انها به کانونهای زر و‌زور را بررسی و با کمال شچاعت فورن رابطه کارب کلیه مدیران متخلف و ضعیف و وابسته را قطع نمایبد.
چون اگر با این مدبران ایران خودرو به سر منزل مقصود می خواست برسد حدافل در یک دهه مدبریت بکه زارع رسبده لود. چون به قول امیر کبیر موفقیت بلند مدت در گرو قطع فوری دستان مدیران وابسته به مدبر عامل سابق وبلستگان پول و زور است.
پس از ان برنامه میان مدت در انحلال کلبه سرکتهای تو در تو سرکتهای افماری وابسته به گروه اقدام نمایبد به عنوان مثل ایساکو و ساپکو و ایران خودرو دیزل هر کدام خود به یک هولدینگ تبدیل بیش از چند شرکت دارن. ایجاد این شرکتها یعنی اتلاف پول و سرمایه ایران خودرو برای اهداف لب نام نشان .و...پس از انحال شرکتهای غبر صرور و پالایش مدبران انها سرمایه انها را تبدیل به احسن نمایبد.با این کار شاید بخشی عظبمی از سرمایه راکد ایران خودرو ازاد و پرسنل مازاد سغارشی ان حذف و قدری از بار ایران خودرو سبک سود. ایجاد این شرکتها به نطر جز ایجاد پست و سمت و میز و‌قندلی برای برخی مدیران سیاسی وامانده از قدرت و جذب سفارشی از ما بهتران در مجموعه و تبدیل ان شرکتها به محل ...سودی دیگری برای ایران خودرو نداشته و ندارد.
در این مدت با لرنامه منسحجم جهت گذران امور ایران خودرو با انعقاد قرارداد با شرکتها و قطعه سازان کشورهای جنوب شرقب اسیا نبسبت به خرید ckd و skd برای گذر از این دوران فترت و پرداخت حفوق و مزایا اقدام سود.
نهایتن در فذصت مغتنم با تفربر برنامه بلند مذت و انجام امور پیش گفته نسبت به انعقاد قراردتد با کسورهای خودروساز برتر دینا و اشخاص حقیفی جهت استفاده از پول و بازار و دانش انها جهت تحربک و تسریع در چرخهای خودرو اقدام نماببد.
النهایت تا زمانی که دست و گوش مخبران والسته به دبگران در این صنعت و حذف افراد سیاسی و انحلال شرکتهای بی نام و نشان گروه اقدام نسود هر گونه موففبت غیر ممکن است.
ارادتمند دکتر باباییان وکیل پایه بک دادگستری و کارشنلس امور خودرویی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
معلومه که خیلی شیفته خدمته!
نظرات بیشتر