اول رزومه مدیریتی این اقا را منتشر کنید ببینیم چند صنعت را ایشان از ورشکستگی نجات داده اند و چند صنعت را متحول کرده اند چون ظاهرشان نشان می دهد کلا با مقوله مدیریتی نباید میانه ای داشته باشد...
اقای مقیمی خود هییت مدیره بوده است چون از همه جریانها مطلع مباشئد لذا هیچ کاری نمیتواند اننجام دهد وتقریبا یه جوری بامنصوب نمودن ایشان مردم منتفع نمیشوند لذا اول باید اقای وزیر بر کنار شود و فرد متخصص خودرو را بگمارند ویک سیستم اتکترونکی که هیچ ابشن فرار درش نباشد نصب نمایند روزانه تولید ثبت گردد مردم خرید نمایند بدون دخل تصرف تحویل گردد مگر میشود پول یک سال دو سال از مردم پیشاپیش بگیرند بعد بگویند زیان انباشته هزاران لیارد تومان داریم بسی تاسف است
اقای مقیمی خود هییت مدیره بوده است چون از همه جریانها مطلع مباشئد لذا هیچ کاری نمیتواند اننجام دهد وتقریبا یه جوری بامنصوب نمودن ایشان مردم منتفع نمیشوند لذا اول باید اقای وزیر بر کنار شود و فرد متخصص خودرو را بگمارند ویک سیستم اتکترونکی که هیچ ابشن فرار درش نباشد نصب نمایند روزانه تولید ثبت گردد مردم خرید نمایند بدون دخل تصرف تحویل گردد مگر میشود پول یک سال دو سال از مردم پیشاپیش بگیرند بعد بگویند زیان انباشته هزاران لیارد تومان داریم بسی تاسف است
به نظر من باید همه مدیران قبلی را محاکمه کنن چرا که فقط میخواستن پول به جیب بزنن وبرن هیچ فکری برای نو آوری ونحول دراین صنعت نکردند خودشان که نمیدونستن از افراد کار بلد هم استفاده نکردند این نشان از دستهی پست پرده دارد به امید روزی که افراد لایق بر راس کارها یی مثل این بیایند
حذف دلال
تولیدلوازم یدکی تحت لیسانس ایرانخوردو
فروش قطعی خودرووعدم انتقال ان به مدت ۱۰سال
ایجادرقابت سالم بین قطعه سازان
تحویل خودروفقط به ازای خودروفرسوده
استفاده ازتکنولوژی روزدنیاحداقل درEsuوکاهش مصرف سوخت
افزایش قیمت بنزین به 10000تومان
دست دلالها رو کوتاه کنه.به فکر اون جوون هایی باشه که با قرض و وام زدن از مخارج زندگیشون دوزار ده شاهی جمع کردن ماشین بخرن و تموم آرزوهاشون بر باد رفت. به فکر اون پدری باشه که میخواست بعد از عمری زحمت ماشین بخره ولی الان دیگه نمیتونه.
جناب آقای مقیمی خدا وکیلی چند سال سابقه کار غیر دولتی دارید تا بدانید که روشهای زنده نگه داشتن یک بنگاه اقتصادی چقدر نیاز به درایت ( تنها با داشتن تفکراتی مانند آنچکه در بخش خصوصی و بدون پشتوانه دولت وجود دارد) – شجاعت تصمیم گیری – آشنایی کامل به مسایل فنی و مسایل کیفی محصول تولیدی – داشتن روحیه لازم برای حرکت به سمت دانشهای نو و تکنولوژیهای نو در حوزه محصول تولیدی – آشنا به امور مدیریت انسانی و ... دارد.
اگر خوش بینانه به موضوع نگاه کنیم که شما را آورده اند تا به عنوان مدیرعامل سالهای آتی بزرگترین خودروساز کشور تحولی در این صنعت ایجاد نمایید ؛ انصافا شما چقدر به روندهای جهانی در حوزه صنعت خودرو اشراف مطالعاتی دارید؟ آیا از تکنولوژی خودروهای پاک و با عملکرد و کارایی بالا اطلاعاتی دارید ؟ آیا درخصوص مشکلات فنی و تولیدی این نوع خودروها دیدگاهی دارید ؟ آیا اصلا میدانید که در سال 1355 - معاصر با سال تولد شما - پیکان با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه میشده اما در این 40 سال هیچ کدام از غولهای خودروسازی کشور کوچکترین حرکتی به سمت کسب و پیاده سازی دانش طراحی و تولید گیربکسهای اتوماتیک برنداشته اند اما اکنون بازار تشنه این تکنولوژیها است ؟ آیا هنر تولید همزمان چندین محصول مختلف در یک خط تولید ؛ به منظور اقتصادی تر کردن پروسه های تولید ؛ تا کنون به گوشتان خورده است؟ آیا از الزامات جهانی صنعت خودرو در حوزه های ایمنی – کاهش آلودگی – راحتی سفر ( که همه خودروسازان در کشورهای مختلف آنها را پذیرفته اند و به سمت آن در حرکت هستند ) چیزی میدانید؟ آیا از روشهای تولیدی اقتصادی و مقرون به صرفه و با کیفیت مورد قبول مشتریان ( در قبال مبلغی که برای محصول مورد نظر پرداخت میکنند ) سررشته ای دارید ؟ آیا تا کنون در فرآیندهای مرتبط به روشها و آزمونهای تست و ارزیابی خودرو و منطق حاکم بر آنها به منظور برآورد خرابی قطعات و سیستمها بوده اید تا در آینده احساسی و شعاری تصمیم نگیرید و تسلیم جو و فشارهای دولت نشوید و مردم را ( به منظور جلوگیری از پیش فروش خودرویی که هنوز به اصلاح عمومی جواب خود را پس نداده ) دچار ضرر و زیان ننمایید ؟
و خیلی سوالات اساسی دیگری که به نظر نمیرسد جواب مثبتی برای آنها داشته باشید.
اما شاید حداقل بتوانید مردم را در همین شرایط فعلی و با همین محصولات فعلی از دست کارچاق کن ها و دلالان و برخی نمایندگیهای سود جو و مشتری سوار آن شرکت در سرتاسر ایران نجات دهید. شاید.