مدیر جدید ایرانخودرو برای موفقیت خودروسازی در ایران ،باید فقط دو نوع خودرو باکیفت ،و با قیمت مناسب که در توان خرید قشر متوسط و پایین جامعه باشد همت کند ،و دستان دلالان این صنعت چند دهه را قطع کند ؟فقط دو نوع خودرو که معرف صنعت خودروسازی ایران باشد ؟ و از نام ایرانی هم استفاده بکنند ؟و اگر امکان و توان آنرا دارد سرمایه های خارج کشور که در بعضی از کشورها سرمایه گذاری کرده را به داخل منتقل نماید ؟،،مثلا ، دو خودرو ، ملی مانند سمند ،و رانا را بهینه کنند ،و قابل رقابت با خودروهای چینی ،و کره ای ؟،،
اول بگید این آقا چطور شده مدیر ایران خودرو؟چه تخصصی در ساخت خودرو داره؟چند ده سال در خودرو سازی کار کرده؟ تا ما هم بگیم توقع داریم که چی بشه!
اما بهترین کار فروش ایران خودرو به بخش خصوصی هست و برداشتن تعرفه سنگین برای واردات تا اما رقابت بوجود بیاد و رانت خواری از بین بره
ایجاد مسابقات طراحی خودرو و موتور و قطعه و ایجاد طراحی خودرو و ساخت ماکت ان باگل ایجاد طراحی خودرو با فناوری های جدید جذب دانشجویان طراحی خودرو و موتور و اجرای ان ایجاد مسابقات بین المللی طراحی خودرو و ساخت ماکت با گل و اجرای خودرو برنده شده ایجاد مکانیک های برتر خودرو بتونه خودروبسازه وهم بتونه قطعات رو تبدیل به خودرو کنه ایجاد تراشکار ها و اهنگران و قالب سازها ومکانیک ها و بر ق کار های خودرو و همچنی قطعه سازن و ازمایش تست موتور با فناوریهای نوین بتونه طراحهای برگزیده رو تبدیل خودرو کنن
اولا خودرو را بدون واسطه بدون دلال و بدون بنگاه به مردم ارائه بدهد .دفتر فروش داشته باشد ........تمام صنف این بنگاه داری چه معملاتی چه ماشین باید ...باید تعطیل شوند ...دوم اینکه قیمتهای گذایی راز روی انها بردارد .قیمتت مام شده خوردو را با سود 10 درصد بدون واسطه به مردم ارائه دهد .همین .کاری سخت نیست ..................ان موقع پراید می شود 10 میلیوت تومان
همانطور که در ابتدای انقلاب دانشگاهها را به بهانه انقلاب فرهنگی تعطیل کردیم در زمینه صنعت خود رو باید یکسال تمامیفعالیت ها تعطیل و شرکت های خودروساز به یک انقلاب صنعتی دست بزنند و تکنولوژی روز دنیا را در تولیدات خود بکار گیرند واااااای ببخشید حواسم نبود تحریم هستیم اصن بیخیال همین کار فعلی را ادامه دهند