بشینید تا حل کنه
بدون تجربه و با یه شرکت نابود شده ی فرمایشی و احتمالا این مدیر فرمایشی چه دل خوشی دارید که راهکار هم میدید
اینم گندش در میاد
واقعا دل خوشی دارید و اصلا عبرت نمیگیرید از تکرار و تکرار
دقت کنید به زمان ورود مدیریت. می تونید حدس بزنید از کی و چگونه مدیر شدند. یعنی ما یک متخصص فنی / مکانیکی نداریم که در دانشگاه (علمی) فعال بوده باشد؟
دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت است و در حال دفاع از رساله دکترای خود در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد تهران میباشد.
معلومه تا از این مدیرانی همیشه مدیر به دنیا اومده داریم چند سال بعد هم دولت بعدی ایشون رو دستگیر نکنه کافیه.
ویرانه را ویرانه تر خواهد کرد.زمانی که واردات خودرو آزاد گشت مدیر عامل ایران خودرو نه به عنوان یکی از گزینه ها و سفارشی بلکه به عنوان تک گزینه خودش ظهور خواهد کرد.شرکت انحصاری با مدیر انحصاری چه خواهد کرد؟
تنها راه شکوفایی خودروسازی کشور ایجاد رقابت واقعی است. و تنها راه رقابت واقعی واردات خودرو ( به صورت صححیح نه ایجاد رانت واردات) با تعرفه منطقی متوسط جهانی ( مانند تعرفه واردات خودرو در کره و ژاپن و ...) میباشد. با چنین اقدامی هم قیمت خودرو منطقی میشود - هم دلالان از چرخه بیرون میروند - هم کیفیت خودروهای داخلی بالا میرود.
همسان سازی حقوق مدیران و کارمندان ایران خودرو با دیگر مشاغل که منتج به کاهش هزینه حقوق و سپس کاهش قیمت تمام شده و قیمت فروش میشود و از تعطیلی کارخانه هم جلوگیری میکند ... البته این یکی از موارد کاهش قیمت تمام شده است
مهمتر از همه جلوگیری از رانت خواریه ... چرا باید تو این شرایط اقتصادی که بعضی ها محتاج نون شبن مدیران ایران خودرو سهمیه خودرو داشته باشن و چندین خودرو در سال به قیمت کارخونه بگیرن و در بازار بفروشن و... و... و ...