ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
توقف تولید ارابه مرگ .

قطع دست دلالان و مفت خوران .

استفاده شخصی از خودروی پراید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
زمانی که نزدیک به نصف تولیدات داخلی مخصوص یک خودرو می‌باشد که ارزان ترین خودرو دنیا می‌باشد ‌، انتظار دارید که ایمن ترین خودرو جهان باشد؟ آیا شما همه چیز را با هم می‌خواهید ؟
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اولین اقدام و اولویت مدیرعامل جدید ایران خودرو باید انحلال ایران خودرو باشد. به این ترتیب هم مشکل مردم حل می شود هم دغدغه دولت برطرف می گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
به کفته آقای دکتر علی خاکساری، کارشناس محترم صنعت خودرو و اینجانب اولین کاری که باید انجام شود، پاکسازی کامل وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای مختلف مثل سازمان حمایت از مصرفکننده و تولیدکنند، شوراهای سیاستگذاری در کنار همه اینها مهمتر از همه پاکسازی نفوذها و لابیهای قدرتمند توسط چند قطعهساز خاص در جنایتهای صنعت خودرو دست داشتند. اگر واقعا اینها را به شدت پاکسازی کنیم - یعنی تمام افرادی که طی سه دهه گذشته به نوعی درگیر خودروسازی، قطعهسازی، شورای سیاستگذاری خودرو، کمیته خودرو بودند - را کنار بگذاریم و مجرمین این گروهها را هم با شدت تنبیه کنیم تا افراد پاکدست، افراد فنی و اقتصادی، مدیر وارد این مجموعهها شوند. اما نکته دوم این است که اجازه هیچ گونه دخالت مستقیم و غیر مستقیم دولت یا حتی نمایندگان را در این صنعت ندهیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تعطلیش کنند یا جو بکارند یا گوسفند پرورش دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اصلاح فرایندها با رعایت قانون کلی مبارزه با فساد
عدم رعایت هرگونه سفارش و باند بازی و کارچاق کنی برای هر کسی که باشد
رعایت اصول مبارزه با فساد، مدیران و سمتهای فساد خیز
استفاده از افراد توانمد و معتقد و دلسوز در سمتهای سازمان
مبارزه با رانت و باند بازی در هر رده ای با اولویت و به تدریج
کوتاه کردن دستهایی که به نام مردم و فقط برای منافع خود و گروهشان کار میکنند
توجه به کاگران زحمت کش و آنها که بار اصلی را به دوش میکشند
کم نمودن سازمان عریض و طویل ستادی و خداحافظی با بادمجانان دورچین
توجه ویژه به قطعه سازان و حذف باند و باند بازی در این مرحله
استفاده از توان داخلی و اجازه به حضور حداکثری توانمندان در این عرصه و مبارزه با هرگونه انحصار برای کار با قطعه سازان
جلسات متناوب برای ششنیدن حزفهای ذینفعان بخصوص کارگزان و کارمندان و قطعه سازان و مشتریان
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کامنتا حال بهم زن . مگه مجبورید نظر بدید !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آبدارچی ما در اداره میگه الویت ما وسایل حمل و نقل عمومیه در اولین فرصت و بتدریج خط تولید ایران خودرو وسایپا را بهه اتوبوس و مینی بوس وانت و... تبدلیل کنند
ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سوابق اجرايي ايشون براي تصدي چنين مسءوليتي بسيار بسيار ضعيف است و قطعا در انتخاب مديران و معاونين خودش افرادي كه بمراتب از خود ايشون ضعيفتر هستند را مياره(اگر بخواد با معاونين و مديران فعلي كاركنه دوروزه ميخورنش افراد قويتر از خودش هم به نداي ايشون لبيك نميگن)استعفا بده .افراد جوان و بيتجربه براي كارهاي بزرگ يكبار در سايپا امتحان شدن. نتيجه خوبي نداشت ازموده را ازمودن خطاست.ايران خودرو و سايپا افراد قوي بسيار متخصص و بسيار متعهد ميخواد.
متاسفم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خنده داره واقعا...کل صنعت خودرو بخاطر وزیر صنعت بهاین روز افتاده ...اونوقت معاون خودش رو میزاره مدیرعامل.....هرچند همه مدیران عامل از طرف دولت تعیین می شدند ولی در کل بدتر میشه بهتر نمیشه..قانون ایرانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
هزینه تمام شده خودروهای تولیدی را شفاف اعلام کند و بعد از در نظر گرفتن سود منطقی مجدد قیمت گزاری کنند.که البته بعید است
نظرات بیشتر