با ابن نظرات تولید ماشین در ایران تعطیل می شود و مردم باید ماشین های گران قیمت خارجی بخرندِ فیمت هایی در محدوده. پانصد تا مبلیارد. اننانکه 206 و پراید چند ده میلیونی می خریدند باید خر یا گاری بخرند چون پولشان نمی رسد که ماشین خارجی بخرند.
به نظر من ما فعلا نخواهیم توانست یک برند خوب و با کیفیت در سطح دنیا تولید کنیم ولی حتما اگر تمامی امکانات خودروسازها رو به سوی تولید قطعات انواع خودروهای خارجی برود و بازار صادراتی هم برایشان مهیا بشه، بسیار به بیکاری و ایجاد انگیزه در داخل کمک میکنه..در مورد نیاز داخل هم وارادت خودرو انجام شه و همزمان با اون خودروسازها قطعات همین ماشینهای وارادتی را تولید کنند و مازادش رو صادر...در ضمن سهم نهادهای مختلف از پایین تا بالا با هر عنوانی هم از این درآمدها کم شه، البته اگر زورش برسه...
من فقط موندم اون سالی که این آقا لیسانسو و فوق و دکتری گرفته از دانشگاه آزاد، قطعا یه افرادی بودن که شاگرد اول دوره هاشون تو دانشگاههای شریف و تهران و امیر کبیر بودن،اونا الان کجا هستن؟این استاد الان اگه ریشو و انگشترش نبود الان مدیر بود؟
من که معتقدم در خودرو سازی رو ببندیم هرچی تولید کردیم بسه این هزینه گزاف که برا ملت سودی نداره رو توی توسعه ریلی هزینه کنید کشور ما که نمی تونه هواپیما بخره تولیدشم گزافه و تخصص می خواد بیاین لااقل تو راهی که بلدیم سرمایه گذاری کنیم به جای خودرو راه اهن رو پیشرفته کنیم کشوری با این وسعت نیازمند خطوط حمل ونقل تندرو هست به نظرم این توسعه زمینه توسعه بیشتری رو به وجود میاره