ایشان هیچ کاری نمی تونه بکنه چون از قبل رانت و ارتباط اومده... ثانیاً، اگر نگاهی به رزومه 4 صفحه ای او بیندازید خواهید دید که کاملاً بی اساس و فاقد اعتبار است و کسی که اشراف کامل به وضعیت ایران خودرو و عرصه مدیریت در ایران دارد، آن را براش نوشته و فاقد ارزش است. تنها راه حل: شخم زدن وزارت صنعت و معدن و ایران خودرو و سایپاست...تا وقتی که مدیرانی بی کفایت و فاقد تخصص مانند مدیران ایران خودرو و سایپا سر کارند در بر همین پاشنه می چرخه... آقای مقیمی که سهل است غروی هم تشریف بیارند با این بدنه مدیریتی همین آش است و همین کاسه.
تنها راه کاهش تعرفه واردات خودرو است اینها بدجور خودرو را انحصاری کرده اند چهل سال است هر ظلمی توانستند به مردم کردند با عوض شدن مدیران کاری پیش نمی رود تنها رقابت اینها را آدم خواهد کرد یا موفق میشوند یا تعطیل
پایین آوردن قیمت انواع خودرو خصوصا خودروهای که قشرفقیر جامع قدرت خریدآن راداشته باشند وهمچنین برداشتن تعرفه های واردات ماشین ببینید بعدش قیمت همین پراید ۵۰میلیون تومانی تا قیمت ۵میلیون سقوط میکند درآن زمان خودروسازهای ما میروند دنبال کیفیت تا رقیب خارجی داخل بازار ایران ندارند هرکاری خودشان میخواهندانجام میدند چونکه بازار کلا دست خودشان هست هیچکس هم بهشو نظارت نمیکنه چراگران شد چرا فلان آپشن راحذف کردین وخیلی چراهای دیگه .
تنها راه کاهش تعرفه واردات خودرو است اینها بدجور خودرو را انحصاری کرده اند سالهاست هر ظلمی توانستند به مردم کردند با عوض شدن مدیران کاری پیش نمی رود تنها رقابت اینها را آدم خواهد کرد یا موفق میشوند یا تعط