فقط 40 درصد داخلی سازی توسط شرکتهای خودروساز داخل، آن هم در حد بدنه خودرو، رنگ و قطعات تزئینی، صندلی، داشبورد، سپر و شیشه آینه !!! واقعا این یعنی خیانت آن هم چند سال؟!
آیا مدیران سابق و به خصوص جدید در این شرکتها نباید محاکمه و مجازات روانی و بدنی شوند؟ با این بلایی که بر سر روحو روان مردم آورده اند...
ناشناس
|
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
3
پاسخ
وقتی به بهانه اشتغال خودروسازان خودمان دارند ظلم می کنند وقتی وارد کنندگان خودمان با کارت مناطق آزاد و کارت بازرگانی دیگران فعالیت می کنند و ظلم می کنند وقتی دلالها در داخل به بهانه تحریم به ملت رحم نمی کنند انتظار نداشته باشید شرکتهای خارجی با ما صادق باشند برای ما فعالیت اقتصادی کنند
شهباز
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
4
پاسخ
ذوق مذاکره و حضور افراد کم توان در مدیریت کشور اجازه بررسی و کارشناسی رو کارشناسان خبره گرفته بود نمونه اش اعلام محرمانه بودن قرارداد های نفتی و قرارداد های همین خودرو سازان وطنی بود
ناشناس
|
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
6
پاسخ
خودرو سازی بهانه ای بوده و هست برای چپاول ملت و توسعه انحصار و مافیای قدرت و ثروت
ناشناس
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
1
پاسخ
خودروسازی کارمانیا هم ماههاست که تعهدات خود را برای تحویل خودروی BYD s7 انجام نمیدهد. ما چه کنیم؟!
ناشناس
|
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
1
2
پاسخ
باید بریم دست مدیران زمان احمدی نژاد تو صنعت و خودرو رو ماچ کنیم . اگه بدونید کیا الان دارن صنعت خودرو رو می چرخونن برق از سه فازتون می پره
علی
|
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
1
پاسخ
امیدواریم پرونده شرکت کلاهبردار ... هم که با همکاری #شبکههای_فساد_سیستمی و برخورداری از #رانتهای_خودرویی و با هدف #سودجویی_نامشروع، بیش از دو سال است که زندگی و روح و روان بیش از شش هزار نفر از شهروندان شریف را مختل نموده است، با هدف احقاق #حقوق_عامه به سرانجامی #خداپسندانه منجر شود.
فرید
|
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
1
پاسخ
به نظر من دو شرکت خودروسازی رو تعطیل کنن و کارگرها و امکاناتشون رو به سمت ساخت کولر گازی و کولر دوتیکه و لباسشویی و یخچال هدایت کنن
چون لااقل اگه جنس کولر خوب نباشه فقط مردم گرمشون میشه و جونشون رو به خطر نمیندازه
کشور ما همان قدر که خودرو لازم داره کولر و یخچال هم لازم داره
بجای واردات از داخل تولید کنیم
خودرو هم بصورت دست دوم از کشورهای عربی تهیه میکنیم
ناشناس
|
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
2
1
پاسخ
اگر تحریم هر ضرری داشته باشد همین که خودرو های چینی مونتاژ نشوند نعمتی است لااقل اگر ظرف دو سال به ۷۰ درصد تولید داخل میرسید باز یک فایده ای داشت ولی این تحریم نشان داد ظاهرا همه ی قطعات از چین میاد و فقط سر هم کردن و نقاشی آن ایرانی هست کیفیت پژو پارس و دنا خودمان خیلی بهتر از آشغال های چینی که با رنگ و لعاب و چند آپشن بدرد نخور به مردم قالب میشود و ارز بسیاری را از کشور خارج میکند هست اگر قرار است خودرو چینی مونتاژ شود باید یک برند خوب آن و فقط دو یا سه مدل در تیراژ بالا تولید شود که برای قطعه سازان تولید داخل آن صرف کند الان دهها شرکت انواع مدل های بی کیفیت با تیراژ پایین تولید میکنند که یک فاجعه است مثلا h30 چانگان که تازه ایران خودرو تولید میکند از سمند هم بی کیفیت تر است الا چند آپشن بدرد نخور با مصرف بنزین بالا چطور ایران خودرو این انتخاب را داشته بماند حداقل برلیانس مقداری بهتر است اگرچه مونتاژی کامل است و فرقی با واردات کامل ندارد و شرکت های کوچکتر هم فقط از کاهش تعرفه قطعه بجای واردات کامل سود میبرند و این تولیداتشان فقط حرام کردن ارز کشور است مثل ام وی ام جک. ام جی و .....و کلا مونتاژ خودرو چینی به شکل تولید امروز ضررش بسیار بیشنر از منفعتش بوده
ناشناس
|
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
1
1
پاسخ
با سلام به همه عزیزان.ایرانی ها سه صفت بارز دارن
منفعت طلبی برای خود
گنده گویی
نظر کارشناسی دادن در هر زمینه ای
مهمترین سوال اینه که اصلن مسبب همه این مشکلات کیه؟
آیا مدیران سابق و به خصوص جدید در این شرکتها نباید محاکمه و مجازات روانی و بدنی شوند؟ با این بلایی که بر سر روحو روان مردم آورده اند...