اصلا نیازی نیست خودروها را ما مونتاژ کنیم فقط اجازه بدهند مردم مستقیم هر خودرویی که دلشان میخواهد را وارد کنند و در عوض 20 درصد بیشتر به خودروسازان پرداخت کنند تا نوش جان کنند و دست از پیش فروش 5 ساله بردارند
متاسفم برای خودورهای چینی و انهایی که باعث شدن خودورهای چینی بازار ایران را قبضه کنند. شما در چین کمتر از ایران خودروی چینی می بینید. ولی وضعیت خودروسازهای ما ورشکسته است که امکان تولید ندارند. سیاست خود تحریمی کشور هم این موضوع را تقویت کرده .راه حل تعطیلی خودروسازان بی کیفیت و رفتن به سمت آزاد کردن واردات. بیش از 50 سال از خودروسازی ها حمایت شده تهش شده لگن و همکاری با چین.
همه قطعات شده چینی بونجول یه پرشیا82 دارم بدون ایراد یکی از فن های نقص پیدا کرد یه قطعه خریدم مثلا اصلی روش زده چین الان صدای تراکتور میده فن خودرو!!!!!
توروخدا لوازم چینی لگنهای چینی رو نخرید تا جمع کنند این بونجولها را از بازار
براستی افسوس از این صنعت پولساز که تو کشور ما تبدیل به مونتاژ شده و فقط مردم رو با قیمتهای گزاف میدوشن
بی مدیریتی سبب این مشکلات شده
کره و ما با هم شروع کردیم اون کجاس ما کجا
متاسفانه الگوی ساخت داخل کاملا اشتباه است به نحوی که سیاست آن در جهت داخلی سازی قطعات بی ارزش و کم عمر همانند قطعات تزیینی، بدنه و ... است. اینگونه قطعات به صورت سالانه توسط خودروسازان عوض می شود.
در حالی که قطعات پر ارزش و با تکنولوژی بالا همانند موتور، گیربکس، اکسل، قطعات برق و الکترونیک همیشه در لیست داخلی سازی جایگاهی ندارند و با ترک خودرو ساز اصلی اثری از خودرو و داخلی سازی آن باقی نخواهد ماند.