من حلال نميكنم كسي رو كه از پول بيت المال به اين فرغون سازها پول بده و حمايت كنه.
همه ي مسئولين نظر مردم رو ميدونن ولي به اسم توليد ملي و پشت پرده رانت كلاني كه اين خودرسازها دارن نميذاره حق به حقدار برسه و مردم ماشين خوب سوار بشن و اين شركتها تعطيل بشن
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
2
1
پاسخ
الانم تو بحث خودرو همه ي مردم از ظلم اين دو فرغون ساز به ستوده آمدن اما مسئولين با عنوان توليد ملي دارن ظلم مضاعف ميكنن
تو بحث ارز هم همه دارن ميگن دلار ٤٢٠٠ فساد آور و رانت محوره و همه دارن تمام كالاهارو با ارز ١٣٠٠٠ تومان ميخرن اما دولت باز مصره كه اين ارز بايد باشد
از اين نمونه ها كه مسئولين خلاف راي اكثريت مردم هستن تو كشور زياده و اين عامل تمام مشكلات مملكت رو رقم ميزنه كه مسئولين به راي مردم توجه اي ندارن و همش شعار مردم سالاري ميدن
رضا
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
2
2
پاسخ
تو رو قران تعطیلش کنید
دارن ما رو با خاک یکسان می کنند
حدود یکسال پیش پول ریختم پیش فروش الان به قیمت آزاد دارم مابقیش و می دم
زنگ زدم به نمایندگی می گه کمیسیون ما رو هم باید بدید
یا امام زمان این چه کشوریه؟
خداییش حقمونه با خاک یکسان بشیم
برای همه متاسفم
نقی
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
2
2
پاسخ
این صنعت طی چهل سال میلیاردها به اقتصاد مردم ایران صدمه زد چه خانواده ها که نابود شدن و عزیزانشون را از دست دادن چه افرادی که نقص عضو و قطع نخاع شدن میلیاردها لیتر سوخت که نابود شد بخاطر پیکان با 18 درصد مصرف.ایا کسی میتونه زیان ایننها را به مردم ایران محاسبه کنه؟؟
عبدالحمید
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
2
0
پاسخ
باید سهام ایران خودرو و سایپا مجانی به همه ایرانی ها داده شود وبعد از آن تمام پرسنل اضافی تعدیل و واردات خود رو با تعرفه زیر بیست درصد آزاد شود.
ناشناس
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
1
2
پاسخ
بنظرم جمع کردن این شرکتهابهترین کار هستش...هر چند بعید میدونم قدرت طلبان اجازه این کار رو بدن...!!!
محمد
|
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
2
1
پاسخ
باتوجه به تجربه ۴۰ ساله حمایت بی قید و شرط از شرکتهای خودروساز داخلی،که به قیمت اجحاف و تضییع حقوق مردم و نارضایتی جدی عمومی از عملکرد و محصولات بی کیفیت،گران قیمت و حادثه ساز خودروسازهای داخلی تمام شده،براساس ضرب المثل معروف که جلوی ضرر را از هرجا بگیریم منفعت هست،تعطیلی این شرکتها قطعا از هدر رفت امکانات محدود و منابع باارزش کشور آنهم در این مقطع حساس تحریمها به صرفه و صلاح عمومی و گامی درراستای پیشگیری از تضییع حقوق بیشتر مردم میباشد و کاملا با آن موافقم.
ابراهیم
|
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
2
0
پاسخ
پول من رو گرفتن یکسال ماشین بهم نمیدن .من مخالفم که ریالی از بیت المال کمک بهشون بشه
محمد
|
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
2
2
پاسخ
چرا همیشه با همه چیز به صورت صفر و یک برخورد میشه؟
چرا هیچ وقت دنبال اصلاح چیزی نیستیم؟
با تعطیل کردن کارخونه ها چه اتفاقی میفته؟
قیمت میاد پایین؟
باید یک راهکار مناسب و ی مدت زمان مشخص برای اصلاح داده بشه.
شرایط باید رقابتی بشه. عوارض طی مدت 4 یا 5 سال پایین اورده بشه تا خودروساز بتونه خودشو با شرایط وفق بده.
خودر.ساز باید خصوصی بشه(البته نه مثل خصوصی سازی های گذشته). الان با این قیمت فروش هم خودرو سازای داخلی دارن ضرر میدن. به علت استهلاک و عمر بالای دستگاه ها نیروی زیاد کار و وابستگی شدید به واردات مواد اولیه که همه اینها ناشی از عدم وجود ثبات و مدیریت دولتیه.
تا وقتی که مدیر 6 ماهه داریم نتیجه همینه.
تا وقتی ک دانشگاه با صنعت در ارتباط نباشه همینه.
تا وقتی پروژه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری بر مبنای علم روز دنیا باشه(در صورتی که صنعت ما مال 50 سال گذشتست) همینه.
ولی با پاک کردن صورت مسیله اتفاقی نمیفته باید به دنبال راه حل بود.
Mahmoud
|
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
2
2
پاسخ
مردم دل پری دارند به خدا قسم خدا شاهده!!!! یک نظر سنجی آماری بگذارید اگر گوش شنوایی هست که نیست.
همه ي مسئولين نظر مردم رو ميدونن ولي به اسم توليد ملي و پشت پرده رانت كلاني كه اين خودرسازها دارن نميذاره حق به حقدار برسه و مردم ماشين خوب سوار بشن و اين شركتها تعطيل بشن