چه حمایتی بالاتر از این که خودرو 100 هزار تومنیشون رو 40 تا پنجاه ملیون با پشتوانه دولت میفروشند .
دیگه چه حمایتی میخواهند. فکر کنم انتظار دارند که هر ایرانی خونش(خانه اش) رو بفروشه بده به خودروساز و با دو برابر پول خونش خودرو ایرانی بخره و باهاش بمیره. البته اگه راضی میشوند . اگر روم به دیوار کم گفتم سالی 9 ماه حقوقمون رو هم بدیم . کمه ؟ خوب یه شلوار اضافه هم دارم، راست میگی اگه خودرو ایرانی سوار شم خیلی نیاز به لباس اضافه نخواهم داشت. همسایمون خدا رحمتش کنه یه ویلچر ازش مونده گذاشته برای مستحق بیارم برا خودرو ساز؟ آب زاینده رود رو هم دارند میبندند میخواهید روی خود رو ساز باز کنند؟ سهام داو جونز رو هم بدیم؟ ذخایر طلا ی ایران و جهان ؟ بابا چه خبره مگه میخواهید مردم 5 قاره رو بکشید ؟ با همین مردم خودمون سرتون رو گرم کنید.
فکر نمی کنم که این نظر سنجی ارزش زیادی داشته باشد و از آن بخواهند جهت تصحیح عملکرد اشتباه در سالهای گذشتهو حال استفاده نمایند. رفاه، آسایش و امنیت خریداران خودرو و خانواده خریداران خودرو تنها چیزی است که خودرو سازان به آن اهمیت نمی دهند در عوض بخاطر سیاست های غلط و حمایت های بیشتر از اندازه دولت از خودرو سازان این شرکت ها به مشتریان خود فقط به چشم پول نگاه می کنند. اگر می خواهید کیفیت را بالا ببرید باید شرایط رقابتی ایجاد کنید تا به عنوان مثال سایپا یا ایران خودرو با خودرو سازان خارجی از قبیل تویوتا، هیوندای، سیتروین، پژو، کیا و ... رقابت کنند. این صتعت را نباید دولت اداره کند چنانکه تجربه نشان داده دولت تمیتواند این کار را انجام دهد. باید خودرو سازی توسط بخش خصوصی و یا خودرو سازان خارجی اداره شود چرا که آنان معنی درست بهره وری، سود آوری، احترام به مشتری، رقابت، نو آوری و ... را بهتر می دانند.
باید اساسی کرد دست افراد سودجو را قطع کرد و با اتکاء بتوان داخلی هزینه های مطالعاتی برای بهبود خودرو در نظر گرفت و ضعیت خوردو ملی را متحول کرد و امروز شرایط برای رشد مثبت خودروی ملی فراهم است