اينهمه حمايت آشكار و پنهان از اين دو شركت رانتى كافى نيست بهتر است بجاى كمك به اين خودرو سازان بى كيفيت گران قيمت كه هر روز بدتر از قبل ميشود را بعنوان حقوق به كاركنان آن پرداخت و تعطيل شود در نهايت صرفه جويى سوخت و سالم ماندن جان مردم و پاكى هوا بنفع دولت و مردم ميباشد على بركت الله
همه کشور ها باید به دنبال توسعه مزیت رقابتی خود باشند. ما در صنایع نفت و پتروشیمی مزیت رقابتی داریم. بنابراین باید تمرکز ما به آن بخش معطوف شود. صنعت خودروی ماهم به دلیل عدم توفیق اگر تعطیل گردد اتفاق بدی نخواهد افتاد.
همه کشور ها باید به دنبال توسعه مزیت رقابتی خود باشند. ما در صنایع نفت و پتروشیمی مزیت رقابتی داریم. بنابراین باید تمرکز ما به آن بخش معطوف شود. صنعت خودروی ماهم به دلیل عدم توفیق اگر تعطیل گردد اتفاق بدی نخواهد افتاد.
بااین شکل حمایت بی چون و چرا از خودروساز و یکه تازی و انحصار خودروساز کاملا مخالفم. شدیدا هم مخالفم. واردات خودروهای خارجی را آزاد کنید تا در فضای رقابتی کیفیت و قیمت خودروی داخل هم درست شود.
در ایران خودروسازان بنگاه داری می کنند و کلی زمین و ملک بنام خودروسازان وجود دارد. اگر آنها تبدیل یه سرمایه خودروسازان شود. خوردروسازان نیاز به حمایت ندارند. این در حق مردم جفا است که خودروسازان در غیر از خودروسازی سرمایه گذاری کنند. از سوی دیگر، یک بار فیلم خودروسازی اروپا و امریکا و حتی چین را نگاه کنید. همه مشغول کار هستند اما در فیلم خودروسازی ایران که از رسانه ملی پخش میشه 60 درصد نیروها حتی در زمان فیلم برداری با هم صحبت می کنند و اطراف همدیگر جمع شده اند. این نهایت بی احترامی به مردم کشور است. خودروسازان ایران ورشکسته نیست. به نظر من یک مدیر لایق می خواهد که مدیریت کند و نیاز به حمایت نیست.