این نظر سنجی ها هیچ تاثیری در سیاستگزاریها نداره ...مدیرانش تا موقعی که از این اقیانوس پول میتونن برداشت کنن ، ول کن نیستن...تنها راه نخردینه و تحریمه این فرغونهاست....خودتونو الکی علاف نکنید
اولا لیسانس فقه وزیر صمت چه معنی داره؟
ثانیا خودروسازها یکی از عوامل دامن زدن به گرانی اند.
خودرو ایرانی همان خودرو چینی است که در ایران سر هم بندی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
رضا رحمانی (زاده ۱۳۴۵ تبریز) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هماکنون در دولت دوازدهم، بعنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت میکند.
وی دانشآموخته کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از سازمان مدیریت صنعتی و دکترای مدیریت از دانشگاه صنایع و معادن است.
سایت محترم تابناک باسلام. هرزمان قافیه برای خودروساز تنگ میشود بلافاصله حقوق کارگران را پرداخت نمیکنند وانهارا سپر بلای خودکرده امتیازهای انچنانی مثل چند سال پیش که اقای نعمت زاده برنامه ای تهیه کردند وام ۱۸ درصدی برای فروش حدود یکصدوده هزار دستگاه خودرو از خودروهای انباری بملت فروختند حدود پنجاه سال است خودرو ساز ها حمایت شده اند دولت یک بار هم شده حامی جان ملت وسرمایه افراد باشند تاکی تابوت متحرک تولید میکنند بنظر من اول اجازه واردات خودرو کارکرده حداکثر پنج ساله بملت هر کدام یک دستگاه بدهند انگاه خودرو ساز با هر قیمتی مورد نظرش بود بفروشد
قطعا حمایت دیگر فایده نخواهد داشت. در ضمن تعطیلی هم شاید جالب نباشد . بهترین راه آزاد سازی ورود خودرو بدون گمرک و قرارداد با شرکتهای بزرگ جهت استفاده از امکانات خودرو سازان جهت مونتاژ خودروهای روز خود با نیروی کار ایرانیست.
صددرصد تعطيل شود بهتر است. ماهي رو هر وقت از آب بگيرن تازه ست و البته بعدش هم ميميره. ولي كسي كه ماشين آشغال با قيمت زياد به خورد مردم ميده هميشه به قسمت مرده بودن ماهي توجه ميكنه نه تازه بودنش.پس بايد هميشه نوسازي رو مد نظر داشته باشن كه متاسفانه به دليل بازار مونتاژي و انحصاري ،هيچ وقت اين كار رو نميكنند.
با سلام هر شغل و حرفه ای زمانی اقتصادی و مفید است که با کم ترین هزینه بهترین تولید را داشته باشد و بر این اساس محصول حاصل قابلیت رقابت پدیری بالای با سایر محصولات مشابه را داشته باشد. در غیر این صورت تولید محصول قابل توجیه نیست و مسلما کنار گداشتن ان نوع تولید مغرون به صرفه ترین راه خواهد.بود. صنعت خودرو در کشور ما بعد از چهل سال نشان داد که نمی تواند در جهان رقابت جای داشته باشد پس بهترین گزینه تعطیلی آن است.
کمک به خودرو ساز داخلی استباه محض است زیرا هدر دادن بیت المال است خودرو ساز انحصاری را باید تحریم کرد.من خودرو صفر خریدم چند بار توی جاده ماندم واز اراک تا تهران یدک کشیدم.یکشتل دویدم تا ای سی یو آن را تعویض کردند بعد از 7 سال هنوزم در گیر سیستم برق رسانی اون هستم.نمایندگی شمره یک ایران خودرو در یادگار امام نتوانستند درست کنند فقط برای مدت کوتاهی آن را سر هم می کردند ودوباره خاموش شدن ماشین بین راه همان وهمان.
باور ندارید مدرک رو می کنم.
دهها بار من به این مرکز مراجعه کردم خودروی داخی خفت وخواری است
نه پیشرفت ودایم از اپشن ها کم می کنند ونه ایمنی
در ضمن اگر ندارند چرا بانک دارند بیمه پارسیان چه می گوید.
لایق کمک نیستند. من مخافم.بگذارید تعطیل شوند.