محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
من هم موافق حمایت از این صنعت خودرو سازی نیستم ، صنعتی که بعد از حمایت 53 ساله هنوز نتوانسته روی پای خودش بایستد و رشد و ارتقا پیدا کنه ، همان بهتر که تعطیل شوند و بیشتر از این در حق مردم ایران ظلم نشود .
جابر زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
سلام به نظر میاید با عنایت به مطالب بالا و نظر کارشناسی بنده هرچه سریعتر درب این کارخانجات بسته بشه ،خدمت به بشریت ایران خواهد بود.
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
تابناک جان شما شرم نمیکنی که اسم خودرو رو میزاری رو این آشقال هایی که اینا میسازن ؟
کدوم صنعت خودرو سازی ؟ خودروهایی که دهه هشتاد و نود میلادی تولید میشد رو تازه اینا دارن مونتاژ میکنن اونم نه با همون کیفیت به مراتب پایین تر از دهه نود اون هم با چه قیمتی؟
تابناک جان به خدا مردم خسته شدن از این دوتا آدم کش به کی بگن ؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
سلام ، همه ما میدونیم که نظر مردم مهم و تاثیر گذار نیست ، اگر بود تا حالا باید اقدامی صورت می گرفت . وقتی جون و خون مردم مهم نیست وسالانه دهها هزارکشته و مجروح تاثیر نداره ، حرف و نظر کجا تاثیر گذاره ؟!!!!!!!!!
یعنی تو این چندین سال با این عملکرد خودرو مونتاز کنها ، مسئولین به نتیجه نرسیدن که چه باید بکنند ؟!!!!!!!!!
تقریبا تمامی مسئولین اعم از نمایندگان و وزرایی که تو این حوزه مسئولیت دارند جزو باند و مافیای خودرو هستند و امکان نداره تا گروه اصلی و این طیف سر کارند اتفاقی به نفع مردم و مملکت بیفته .
در ادامه باید بگویم ترکیبی از اتفاقات بای رخ دهد تا وضعیت صنعت خودرو بهینه شود :
- خصوصی شدن صنعت خودرو اما نه مثل خصوصی شدنهای این چند ساله .
-حذف تمامی اعضای باند مافیای بر این صنعت .
-ازاد شدن واردات با حذف انحصار در وارد کنندگان (وارد کنندگان فامیلی و ... که خود مافیای بزرگی هستند )
-تعیین تعرفه منطقی مانند سایر کشورها
-ایجاد فضای سالم رقابتی در این صنعت
-اصلاح ساختارهای تولید ، عرضه و فروش
-شفاف سازی کلیه اطلاعات برای مردم
و .......
البته میدانیم که اینها ارزوست و هرگز محقق نگردد .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
نمی توان یکطرفه پیش قاضی رفت و تاوان بی کفایتی مسئولین را کارگران این خودروسازی ها با بیکاری بدهند. باید دست مافیای دولتی و آقایان از این صنعت کوتاه شود و با خصوصی سازی و برداشتن تعرفه و گمرکی واردات خودرو زمینه رقابت را فراهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
کارگران وطنی می توانند با حقوق بهتر برای فورد و بنز و بی ام دبلیو کار کنند. البته اگر سیاست اجازه عرض اندام به اقتصاد بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
از ایرانخودرو و سایپا فرغونم آرزوست.
ناشناس
|
Myanmar
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
دوستان من خیلی خودتون رو اذیت نکنید و هی نظر بدهید
کوچکترین توجهی به این نظرات نمیشود . در این صنعت نور چشمی های زیادی مشغول کار هستند که بنی بشری جرات جمع کردن سفره آنها را ندارد . هرکدام از مدیران تصمیم گیری که میتوانند در مورد ماندن یا نماندن این صنعت تصمیم بگبرند ، یکی از بستگانشان در آنجا مشغول بکار است ، البته کار که چه عرض کنم ؟ مشغول چاپ اسکناس است ، لذا تا برخی مدیران در راس باشند، فکر جمع کردن آنرا از سر بیرون کنید. به تابی جون هم توصیه میکنم دنبال اینجور نظر سنجی ها نباشد
رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بطور کامل مخالفم
رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بطور کامل مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بزرگترين اشتباه اين بود که اين شرکت را دولتي کردند. و اشتباه بزرگتر اينکه آن را بدست مديران ناکاربلد سپردن ، همچنين که دولت از ايران خودرو حمايت کرده و جلوي واردات ماشين را گرفت حاشيه امني که اين جسارت را به مديران اين شرکت داد که بجاي نوآوري بسمت سرهم بندي ماشين هاي چيني و بي کيفيت رفته و اطمينان داشته باشند ملت بهر صورت مجبور به استفاده از آنهاست.
نظرات بیشتر