ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
بهترین کار و منطقی ترین و عقلانی ترین عمل فقط نه گفتن به خرید است،فقط سه ماه نخرید،نتیجه را هم مانند افتاب خواهید دید.بندگان خدا ،هموطنان عزیز در فروش بهترین محصولات که نیاز مبرم بسیاری از کشور هاست دچار مشکل شده ایم،تا به حال از خود نپرسیده ایدکه این ارابه های جنگی را به کدامین قتلگاه خواهند فروخت؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
خودرو ساز چینی سال ۲۰۱۳شروع به تولید یک شاسی بلند کردن بعد از ۵سال شدن صادر کننده به اروپا ما ۵۰سال در جا می زنیم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
با سلام و احترام فکر میکنم تابناک عزیز دچار اشنباه شده ارز ۴۲۰۰ تومانی را خودرو سازان دریافت نکرده اند بلکه مافیای خودرو سازی به عنوان خرید و واردات لوازم وقطعات جهت تولید ( صوری) دریافت کرده اند و ......تفاوت است میان مو و پیچش مو
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جلوي واردات رو به علت ارزبري ميگيرن و قيمتها نجومي ميشه بعد اينهمه پول رو با اون قيمت ميدن به خودروساز كه خودرو از رده خارج نا امن پر مصرف بسازه هم صرر به جون و متل مردم بزنه هم محيط زيستو هوا رو آلوده كنه و هم ثروت ملي رو از بين ببره اين جز مالايقي دولت و رانت بازي چي ميتونه باشه؟!!!٧
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آخه اینا که وجدان ندارند، فقط به فکر سود خودشون هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
این دو تا کارخونه رو تو کل ایران با لودر خراب کنن از زمینای این دو تا کارخونه تو کشور استفاده کنن گندم و جو بکارن صادر کنن یه چیزی دست این کشور و مردمش و بگیره ما خودرویی که هر سال فقط پالونش عوض میشه نخواستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
با دلار ۴۲۰۰ ارد کردند و ت بازا با دلار ۱۴۰۰۰ فروخته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
۱. شرکت های دولتی عملا همواره زیان ده و پر هزینه هستند.
۲. شرکتهای ایرانی به علت انحصار هیچ وقت به فکر توسعه نیستند.
۳. شرکتهای ایرانی هیچ ارزشی برای تحقیق قائل نیستند.
۴. مدیران همواره سفارشی هستند و چندبرابر حقوقشون به شرکت آسیب میزنن.
۵. اقدامات دستوری و تشریفاتی
راه چاره
۱. خصوصی سازی و عرضه در بورس
۲. کاهش حمایت دولتی با برنامه ۵ساله
۳. انتخاب مدیران هوشمند هرچند خارجی مانند شرکتهای تویوتا و ..
۴. حذف گمرک در مدت زمان ده ساله
۵. مسول پذیر کردن شرکت در مقابل زیانها که به جامعه و محیط و کارگران و مصرف کنندگان خود میزنند.مانند کشته های تصادف
راه های تشویقی
۱. کم کردن مالیات خودروساز به ازای کم شدن کشته های جاده ای و کاهش مصرف سوخت و متقابلا تنبیه و جریمه
۲. استفاده از توان تبلیغی سفارتها جهت صادرات
۳. فروش سهام به خودروسازان مطرح جهانی و متقابلا خرید سهام آنها
۴. تاسیس دانشگاه خودرو و انتخاب همه یا بیشتر کارکنان از این دانشگاه در حد امیر کبیر و صنعت نفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وای بر ما...! در آمریکا اوباما 2 میلیارد دلار برای مدرن سازی کارخانه و خودروهای آمریکایی خرج کرد,برید ببینید خودروهای آمریکایی چه تحول عظیمی درشون اتنفاق افتاده....مگه فساد چهره ی دیگه ای هم داره...
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
کو گوش شنوا خدایا خودت رحم نما............!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بیشتر