درود بر شما دلير مردان و نيروهاي امنيتي و انتظامي كه مايه افتخار ملت شديد
(آفرين بر شما)
حسن
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
درودخدابرشماسربازان گمنام ولی بدانید که اینهاریشه دارند وغافل نشویدخواهشنا ازاقبل شدیدتراقدامات امنیتی را انجام دهید/
رضا کریمی
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
با سلام به امام زمان و تبریک به ایشان حقاً که خون مظلوم می جوشد و ظالم رسوا می شود
به این امید که این عنصر منحوس را محاکمه علنی نموده و باعث خوشحالی مردم شریف و شهید پرور ایران و همه مردمان حقیقت جوی عالم شود
مختار اسدي
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
شير مردان دلاوران خسته نباشيد
دستگيري اين مزدور مرهمي است بردل داغ ديدگاني كه عزيزانشان را از دست دادند جا دارد از همه عزيزان دولتمردان مردم شريف سيستان بلوچستان كه همكاري كردند تا اين شمر زمانه به دام افتد تشكر نمايم خداوندا اين مملكت را از شر اهريمن حفظ فرما خداوندا آرامش و امنيت را به اين مملكت بازگردان
از اين خبر خيلي خوشحال شدم به نظر بنده اين پيروزي را بايد جشن گرفت
ali
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
سلام. خداوند به عزيزان اطلاعاتي توفيق بده انشااله. بايداين مزدور اجنبي به سزاي اعمال ننگينش برسه.
احمد
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
يك شكست خفت بار ديگر براي آمريكا و اياديش اين پيروزي بر ملت شريف ايران گوارا باد.
محمودی
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
با عرض خسته نباشید به بچه های زحمتکش و جان برکف اطلاعات؛ به نظر من باید زنده زنده پوستش را کند تا برای بقیه منافقان عبرت بشه
محمدحسن قرباني
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
الله اكبر زنده باد ايران تا ابد زنده باشي اي ايران من
اين بهترين خبري بود كه مي توانست در سالروز حادثه تاسوكي اعلام شود. عيدي از اين بهتر؟! دست تمام سربازان امام زمان را مي بوسم
(آفرين بر شما)