iman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
تبريك محضر مبارك حضرت آقا نايب بر حق امام عصر (عج).
اين شرور شيطان پرست بايد به بدترين نحو اعدام بشه اونم در حضور مردم سيستان و بلوچستان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
خداراشکرازشنیدن خبراحساس غرورکردم به این گمنامان که باهوشمندی وقدرت موفق شدندبایدنشانشایسته دادعیدی مناسبی بود
علی سرلک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
روح سردار شوشتری و سایر شهدا شاد شد باید اعترافات و چهره سیاه و نابکار او از تلویزیون پخش شود زنده باشی ایران عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
خداروشکر. دست سربازان گمنام امام زمان را می بوسم.خدا حفظشون کنه .به همه هموطنان خودم تبریک میگم .به دولت آمریکا وآل سعود هم تسلیت عرض میکنم.
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
با تشكر و طول عمر با عزت براي همه كساني كه در دستگيري اين فرد گمراه و مفسد به نوعي مشاركت و فعاليت داشتند. از اين فرد و همراهانش براي شناسايي بسياري از توطئه‌هاي شرق كشور مي‌توان به اطلاعاتي جديد و حياتي دست يافت. پس بايد در شديدترين تدابير امنيتي بايد از آنها مراقبت كرد . لذا پيشنهاد ميكنم : 1-محل نگهداري از دو يا سه سيستم ديداري و شنيداري الكترونيكي متصل به چند برق اضطراري كه براي سه رده زندان قابل رويت باشد مجهز شود . 2- به طور همزمان براي هركدام از آنها به طور مجزا چهار نگهبان (آموزش ديده و توجيه شده و آگاه ) با فاصله از همديكر و مسلط به محل نگهداري، محافظت و مراقبت كنند. 3 - ساير تدابير حفاظتي و امنيتي مثل غذا دادن ، دستشويي رفتن ، استحمام و ...
لطفاً اگر صلاح نمي‌دانيد نظر اينجانب را در پايين اين خبر (87270) درج كنيد اما تذكرات فوق را براي مسئولين ذيربط ارسال كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
درود بر ستاره داران بی ستاره این مملکت امید مردم به شما وفا داران انقلاب و نظام است دست علی به همراهتان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
نتیجه خون شهید شوشتری است
hamidreza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
خدا پشت و پناه همه سربازای امام زمان
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
ضمن ابزار شادمانی
لطفا در انتخاب تیتر دقت کنید چون این جورثومه تو آسمان و زمین ایران دستگیر شده نه خارج کشور . این طوری می نویسید بعد آمریکا می گه اینا مرز جغرافیایی رو رعایت نکردن و به خارج تجاوز می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
صد ها بار قصاص هم کافی نیست تا خون عزیزان از دست رفته مان که در اوج بی گناهی به دست این جانی منافق کشته شدند باز گردانده شود
نظرات بیشتر