تبريك محضر مبارك حضرت آقا نايب بر حق امام عصر (عج).
اين شرور شيطان پرست بايد به بدترين نحو اعدام بشه اونم در حضور مردم سيستان و بلوچستان.
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
خداراشکرازشنیدن خبراحساس غرورکردم به این گمنامان که باهوشمندی وقدرت موفق شدندبایدنشانشایسته دادعیدی مناسبی بود
علی سرلک
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
روح سردار شوشتری و سایر شهدا شاد شد باید اعترافات و چهره سیاه و نابکار او از تلویزیون پخش شود زنده باشی ایران عزیز
ناشناس
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
خداروشکر. دست سربازان گمنام امام زمان را می بوسم.خدا حفظشون کنه .به همه هموطنان خودم تبریک میگم .به دولت آمریکا وآل سعود هم تسلیت عرض میکنم.
سعيد
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
1
پاسخ
با تشكر و طول عمر با عزت براي همه كساني كه در دستگيري اين فرد گمراه و مفسد به نوعي مشاركت و فعاليت داشتند. از اين فرد و همراهانش براي شناسايي بسياري از توطئههاي شرق كشور ميتوان به اطلاعاتي جديد و حياتي دست يافت. پس بايد در شديدترين تدابير امنيتي بايد از آنها مراقبت كرد . لذا پيشنهاد ميكنم : 1-محل نگهداري از دو يا سه سيستم ديداري و شنيداري الكترونيكي متصل به چند برق اضطراري كه براي سه رده زندان قابل رويت باشد مجهز شود . 2- به طور همزمان براي هركدام از آنها به طور مجزا چهار نگهبان (آموزش ديده و توجيه شده و آگاه ) با فاصله از همديكر و مسلط به محل نگهداري، محافظت و مراقبت كنند. 3 - ساير تدابير حفاظتي و امنيتي مثل غذا دادن ، دستشويي رفتن ، استحمام و ...
لطفاً اگر صلاح نميدانيد نظر اينجانب را در پايين اين خبر (87270) درج كنيد اما تذكرات فوق را براي مسئولين ذيربط ارسال كنيد.
ناشناس
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
درود بر ستاره داران بی ستاره این مملکت امید مردم به شما وفا داران انقلاب و نظام است دست علی به همراهتان
ناشناس
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
نتیجه خون شهید شوشتری است
hamidreza
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
0
0
پاسخ
خدا پشت و پناه همه سربازای امام زمان
امین
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
1
پاسخ
ضمن ابزار شادمانی
لطفا در انتخاب تیتر دقت کنید چون این جورثومه تو آسمان و زمین ایران دستگیر شده نه خارج کشور . این طوری می نویسید بعد آمریکا می گه اینا مرز جغرافیایی رو رعایت نکردن و به خارج تجاوز می کنند.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
صد ها بار قصاص هم کافی نیست تا خون عزیزان از دست رفته مان که در اوج بی گناهی به دست این جانی منافق کشته شدند باز گردانده شود
اين شرور شيطان پرست بايد به بدترين نحو اعدام بشه اونم در حضور مردم سيستان و بلوچستان.