تعرفه ورود ماشین به ۵۰ درصد کاهش و به ورود ماشین بدون خروج ارز و فقط برای ورود ماشینهای گزینش شده از میان مدشینهای خارجی که کم مصرف و پاک تخصیص یافته و تعرفه آین نوع ماشین تا ۳۰ درصد بیشتر نباشد. تعرفه ماشینهای با حجم موتور بالا و فانتزی و امثالهم بدون تخصیص ارز باشد. پژو ۴۰۵ با مصرف بنزین بیش از ۱۰ لیتر سالهاست که با اتاقهای گوناگون مونتاژ میشود باید از برندهای اروپایی فقط ماشینهای ایتالیایی را که کم مصرف و با دوام هستند وارد کشور
من موندم این چه تولید داخلی که همش از خارج به صورت مستقیم وغیر مستقیم وارد میشه وقیمتش به به بالا وپایین رفتن دلار بستگی داره وافعا معنی تولید داخلی رو هم فهمیدیم
بنظر من باید یکی از خودروسازهای داخلی (ایرانخودرو یا سایپا) کاملاً خصوصی بشه و تفاوت رشدتش دیده بشه و رقابت صورت بگیره و از خودروسازیهای اروپایی کوچک که شامل تحریم آمریکا نمیشن دعوت کرد به ایران بیآن و بطور مستقل شروع به تولید خودرو در ایران کنند. نه واردات بصورت سی کی دی ...تولید 0 تا 100...مثل آمریکا و ایجاد شغل و از منابع داخلی استفاده کنند. تا ما خودروسازی رو در فضای رقابت سالم یاد بگیریم...با این مافیایی بازی همینه ...5 هزار کشته در سال در جاده های ایران..واقعاً جای تاسفه
با این اوصاف من که سال ۹۶ خودرو پیش خرید کردم تکلیفم چیه یعنی پژو پارسی که پارسال ۴۲ میلیون بود تو بازار و من نخریدم امسال باید ۸۰ میلیون بدم تازه ۱۹ میلیون پول از برج ۱۲ سال قبل پرداختم خدا به داد ما برس
با سلام و احترام
پیشنهاد بنده این هست قیمت خودروهای داخل آزاد بشه به شرطی که اجازه دهند خودروهای کار کرده خارجی نیز وارد شود و با همون تعرفه دولت نیز پولشو بگیرند با 5000 دلار ماشین به مراتب با کیفت بالاتر میشه وارد کرد که با احتساب دریافتی 100 درصد دولت میشه کلا 10000 دلار . خدا را شکر معاینه فنی هم داریم می تونه نظر بده که این ماشین مشکل داره یا
مطمئن باشید اگر همین خودروسازان محترم قیمت کنونی کارخانه را به نصف کاهش دهند کسی حاضر نمیشه این خودروها را بخره
پاسخ ها
اکبر
||
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
شان مردم خودرو دست دوم نیست این مردم باید بهترین ها رو داشته باشن