در حالیکه تلفات و خسارتهای مالی تصادفات رانندگی در ایران سر به جهنم می زند و به قیمت خودروهای تولید داخل هر ساعت اضافه میشود و برای پارک کردن خودرو در مناطق پر تردد شهرهای بزرگ باید عمر نوح و صبر ایوب داشت ، دولت
ایران به جای حذف سفرهای زاید مخصوصا سفرهای درون شهری و توسعه و نوسازی اتوبوسهای واحد و واگنهای مترو ، به فکر ترغیب مردم ساده لوح برای خرید هر چه بیشتر ارابه های مرگ می باشد .
مطمین باشید تا زمانی که دولت وظایف خودش را با پول دیگران انجام میده هیچ اتفاقی نمی افتد تا کی باید تولید کننده وارد کننده باید هزینه از رده خارج کردن خودرو و یا هزینه خرید آمبولانس و..... را بده وژستش ر ا دولت بگیره ویا چهار سال یکبار با افزایش قیمت ارز دو سوم پول مردم را سرقت کنند
چند صد هزار نفر دیگر باید در جاده با این ارابه های مرگ کشته شوند تا این چند ده هزار نفر کارکنان خودروساز بیکار نشوند!!!!!؟
البته بیکاری بهانه است. سودهای نجومی بی حساب را کی بخوره؟
تصمیم سازان کمی به فکر مردم باشند که اگر بودند این وضع مان نبود.
من پیشنهاد میکنم تصمیم سازان باید عوض شوند.
تصمیم سازان ما هنوز خودرو هیبرید را از خودرو معمولی تشخیص نمیدن. ببین فاجعه از کجا شکل میگیره!!
خلاصه این که نتیجه سالها سرمایه گذاری خودرو سازی مون به اینجا رسید با عطسه تحریم 9 ماه پیش که هم می شروع نشده بود صنعت پرافتخار ملی خودروسازی ما تب و لرز گرفت و الان روبه موت است که به رئیس جمهور نامه میدن و التماس برای بقا دارند!!! که از جان مردم به ما جان دهید.
هیچ راهی جز شکستن انحصار باقی نمانده است.اگر در این همه سال انحصار شکسته می شد اکنون خودروسازان اینچنین وضعیتی نداشتند که قیمت ها را ۲برابر کنند.و عرضه را به یک پنجم کاهش دهند و ۲۰تا۳۰درصد هم کیفیت تولید خود را کاهش دهند
به نظر من اینها خودرو ساز نیستند بلکه تابوت ساز هستند. وهرچه زودتر باید سایت ها و پارکینگ های آنها با تغییر کاربری تبدیل به باغ پسته و مزرعه زعفران شود.ما باید گردو .پسته.زعفران.گلیم.فرش.خرما...اعلا به ژاپن بفروشیم و بهترین خودرو تویوتا را وارد کنیم.و در صحنه بین الملل هم اعلام کنیم تجارت باید دو طرفه باشد.یعنی تا کشوری از ایران کالایی نخردایران هم از آن کشور کالایی از جمله خودرو و لوازم خانگی نخرد.ایران هیچگاه خودرو ساز نبوده.نیست.ونخواهد شد.والسلام.
به نظرمن بهترین گزینه دعوت از خودروسازان مطرح دنیا برای تولید خودرو درداخل. اینکار هم بهانه را ازخودروسازهای فرغون ساز فعلی میگیرد هم اشتغال دراین زمینه برای قطعه سازان و دیگر کارکنان این صنعت فراهم میشود و مردم هم باکیفیتر ین خودرو باهزینه معقول را میخرند.
ایران به جای حذف سفرهای زاید مخصوصا سفرهای درون شهری و توسعه و نوسازی اتوبوسهای واحد و واگنهای مترو ، به فکر ترغیب مردم ساده لوح برای خرید هر چه بیشتر ارابه های مرگ می باشد .