ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
مردم منتظرند یه روزنامه ای پید ابشه و بگرده ببینه کجا توسعه وپیشرفت کردیم واقعا . فقط حرف وشعار و نمایش بازی شده خسته شدیم بسه دیگه یاواقعا کارکنید با استعفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
خودرو اشغال می سازند بعد هر سال مردم را مجبور می کنند که خودروشان را ببرند معاینه فنی که اونجاهم مردود می شود
یعنی طرف عمری کار کرده ماشین خریده اخر سر هم نمی تونه سوارش بشه بلکه این بالانشینها هستند که سوارد مردم شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
شوربختانه با حمایت جانبدرانه دولتها انهم در ظاهر برای ارتقای دانش خودروسازی ولی در عمل برای استفاده مالی از این شرکتها عمل کرده ودر واقع یک مافیای واقعی پشت این وضعیت وجود دارد .در صنعت خودرو ساری که می بینم نه صنعتی وجودارد ونه خودوساری تازه از مرحله مونتاز خودرو علاوه برانکه پیشرفت نداشتیم وبه مزحله خودرو فروشی تبدیل شده وفرقی با نمایشگاهای اتومبیل در سطح شهرها ندارذ. البته بدست اوردن دانش خودروسازی به این راحتیها نیست وهیچ کشوری به این راحنی دانش ان را در اختیار کشوردیگر قرار نمی دهد بخصوص انکه اگر ان کشورها در سیاستهای با هم و هم سو نباشندولی ما راهش را هم نرفته ایم وبا روز مرگی وبدون برنامه ان را بر یاد داهایم. واگر برنامه مدوینی چا از نظر دولت ومجلس ودانشگاها پیگیری نشود هزار سال دیگر هم به جایی نخواهیم رسید. باید مثل موشک ساری در این عرصه عمل کرد
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تنها راه بالا بردن كيفيت خودرو راهي است كه كشورهاي پيشرو در صنعت خودرو پيش گرفقته اند است. يعني كاهش تعرفه واردات . تنها
راه مجبور كردن خودروسازها به بهبود كيفيت ايجاد رقابت واقعي است
و فقط از راه كاهش تعرفه امكان پزير است . هيچ راه حل دومي به جز ايجاد رقابت وجود ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اسم خودرو که میاد همه کامنت میزارن...این صنعت هیچ موقع تعطیل نمیشه ....همینه که هست....تمام دولتها هم از این فرقون سازی حمایت کردن!
علی کلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
چند روز پیش تیتر زده بودند که ماشینهای شرکت ولوو در انگلیس برترین شد چون در 18 سال هیچ کشته ای نداده. چرا با جون و مال مردم بازی میکنن؟ این حمایت جز پررو شدن شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته. جدیدا هم بعضی از امکانات شده آپشن و خریدنی. مثلا ضبط و آنتن برای پراید 111. اینها دزدیه کیفیت پایین دزدیه. استاندارد 30 سال پیش را رعایت کردن دزدیه. برید ببینید مالزی که مثل ما گمرک میگیره ولی کیفیت تولید ماشین پروتون و پرادوا چقدر بهتره و قابل رقابت تر از ماشینهای ماست. هرچند مردم مالزی هم ناراضی هستند از خدمات پس از فروش ولی لااقل کیفیت اولیه هزار بار بهتر از محصولات خودروهای ایرانیه. لطفا تعرفه را بردارید جناب رییس جمهور.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
جان مردم یعنی کشک ، فقط سود مهمه آن هم از دوطرف ماشین های بی کیفیت داخلی با چندین برابر قیمت ، و ماشین های خارجی با چندین برابر قیمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
یه برلیانس از سایپا/پارس خودرو خریدم نه خدمات داره نه وسیله هاش پسدا میشه هیچکی پاسخگو نیست
قشنگ از ملت با حمایت دولت سواری می گیرند
تا حالا یعنی چهار ماه چهار بار چراغ ترمز عوض کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
الان شما تشریف ببرین داندان پزشکی، حالا جای خوب هم برید، آیا ایشون گارانتی میده که شش ماه دیگه زیر روکش دندان شما یا زیر پرکردگی ایشون اتفاقی نخواهد افتاد؟ پولش رو خیلی عالی میگیره بعدشم فراموش میکنه و هیچ پی گیریی ازش نمیشه کرد! حالا خودرو سازی که به نظرم همه مدیراش از بالا انتصاب میشن ، انتظار بیشتری میشه ازش داشت؟! حالا مئفرمایند سپاه خودرو بسازه!؟ کی به مردم اهمیت میده؟ منظورم از مردم متن جامعه است!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
صنعت خودرو را با کدام صنعت داخلی مقایسه کرده است چطور از صنعت خودرو ناراضی هستید و انرا با صنایع خودرویی اروپا مقایسه می کنید ولی چشمتان را به سایر صنایع بسته اید حال صنایع خودرویی صنعت نفت صنعت دارویی صنعت لوازم خانگی صنایع ریلی صنایع معدنی کلا خوب نیست و با این تکنولوژی قدیمی و عدم همکاری شرکتهای معتبر خارجی همه ورشکسته هستند وضع مملکت و شرایط فعلی چرخ صنایع را از کار انداخته اینقدر به فکر واردات خودرو نباشید مگر کل شرایط زندگی ما با استانداردهای اروپا یکی است که گیر داده است به خودرو ؟
نظرات بیشتر