تعرفه های اینچینی در این زمان، یعنی حمایت از کسب و کارهای انحصاری و پرسود وابستگان مستقیم و غیر مستقیم حاکمیت . تعرفه خودرو برداشته شود شرکت ها و کارگاههای قطعه سازی که مالکیت شان در اختیار مدیران و سیاستمدران و رانت خواهان است چگونه به ثروت های بادآورده برسند؟ این موضوع در مورد خودروهای ساخت داخل با تیراژ های بیش از 100 هزار کاملا مصداق دارد. باید در شرکت های تامین قطعات ایران خودرو و سایپا سالیان سال کار کرده باشی تا با پوست و گوشتت این موضوع را لمس می کنی . سفره ای پهن شده همه از آن سهمی دارند . گور پدر مصرف کننده . به هر ترفندی باید این سفره را باز نگه داشت .
فقط حرف عمل كي ميكنيد تا كي بايد مردم جواب رانت يك سري آقازاده رو در صنعت خودرو بدن؟!!!!تا وقتي خودروساز دولتيه همين وضعيت ادامه داره تا وقتي مدير كارخانه و مديراش براساس رابطه انتخاب ميشن خودرسازي درجا خواهد زد تعرفه هيچ درديو دوا نميكنه بلكه فقط مرگ و مير مردم تو جاده ها رو زياد ميكنه
مردم دیگه به نتیجه قطعی رسیدند که برخی موارد به هیچ وجه در کشور اصلاح شدنی نیست. این یاس و نا امیدی در موارد زیاد از جمله خودرو بسیار خطرناک خواهد بود.
دریغ که کسی به فکر کشور نیست.