باور کردنش سخته. خلبانی با اونهمه تجربه. باور نمیکنم.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
13
پاسخ
خب خدا را شکر .طبق معمول افتاد گردن خلبان
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
10
2
پاسخ
هواپیما دچار واماندگی شده و در آخرین ثانیه ها استرس ناشی از هشدار EGPWS مانع درک صحیح آنها از وجود کوه در روبرو هواپیما شده است.
عجب!
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
20
پاسخ
عههههههه جدیییییی؟؟؟؟؟
دوباره خلبان مقصر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه باباااااااااا!!!!!!!!
تابی میشه بگی چجور هواپیما مجوز پرواز تو آب و هوایی داشته که دو هفتست هیچ هلیکوپتر و ماشین و آدمی نمیتونسته بره اونجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
12
پاسخ
مقصر سیستم و ناوگان فرسوده هواپیمایی است...
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
8
پاسخ
مقصر سیستم و ناوگان فرسوده هواپیمایی است...
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
9
پاسخ
مقصر سیستم و ناوگان فرسوده هواپیمایی است...
مریخ
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
12
1
پاسخ
برج کنترل اجازه کاهش ارتفاع را صادر میکند خلبان اتوماتیک توسط خلبان غیر فعال میشود احتمالا این بزرگترین اشتباه خلبان بوده است
فرهاد
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
17
پاسخ
قطعا مدير عامل اسمان مقصر است، اگر چه ظاهرا ايشان رفتن گل بچينند و اصلا خودشون را نشون نميدن !!؟؟
معلومه كه هم خلبان و هم هواپيما براى اين پرواز مناسب نبوده اند ولى با فشار شركت اسمان مجبور به انجام اين پرواز شده اند.
البته اين فشار به خلبان در خيلى از ارلاين ها مرسوم است و هواپيمايى كشورى هم از اين امر اطلاع دارد ولى چون ارلاين ها در هواپيمايى كشورى نفوذ دارند( رئيس هواپيمايى كشورى ، مدير عامل سابق اسمان است)!!؟؟ هيچكارى صورت نمى گيرد.
خيلى عجيبه كه اين گزارش منتشر شده ، چون كمى نشون ميده چه افتضاحى در هواپيمايى ايرانه.
همچنين نشون ميده كه خيلى از اين اتفاقات هيچ ربطى به تحريم نداره و فقط نتيجه سوء مديريته !
فشارهاى روحى و اقتصادى به هر قشرى بياد بسيار است ولى بعضى شغل ها هستند كه ...
ناشناس
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
16
پاسخ
از وقتی یادم میاد همیشه خلبان مقصر بوده و خواهد بود چون دیگه زنده نیست بتونه از خودش دفاع کنه