این اقای اقایی همانطور که در راه اهن و تصادف قطار شاهرود موفق بودند حتما در این پست هم موفقند. طرح ترافیک را که بدون طرح کارشناسی به کلاف سردرگمی تبدیل کردند که در سال اینده شاهد مشکلات مضاعف ان خواهیم بود. حالا هم که قیمت بلیط مترو را افزایش دادند. معنی توسعه وسایل نقلیه عمومی و تشویق مردم به استفاده از ان را هم فهمیدیم. واقعا دست مریزاد.
پاسخ ها
فریبرز
||
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
چیزی که زیاد داریم مدیر کیلوئی بدون مدرک و با عنوان دکتر است.
ناشناس
||
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
کاش این عناوین دکتر و قاضی و ... از دهن بیوفته و فقط به حرفها بدون قید گوینده نگاه کنیم
مسولی که با دیپلم سرکار میاد و بعد چند سال لقب دکتر و مدرک دکتری با پایا نامه دیگر نویس میگیره به چه درد جامعه میخوره
خیلی شرمنده شدم ولی انگار نظر منو جا انداختید
من 99 درصد موافق شش برابر کردن قیمت مترو هستم. لطفا دوباره یک میانگین با لحاظ نمودن نظر بنده بگیرید از 90 درصد خیلی میزنه بالا.
یکی بگه قضیه عقلی کردن مسئولین و برداشتن صندلی های سالن مترو چیه؟ واقعا راه دیگری برای مبارزه با دستفروش ها وجود نداره؟ حتما باید مردم رو اسیر کنین که با بچه رو زمین بشینن؟!!
ايشان در راه آهن هم كه تشريف داشتند كار مفيدي نكردند.اينقدر نيروي سفارشي وارد سيستم راه اهن كردند و براي هر كدام پست مديريت پروژه تعريف نمودند كه در حد مديران كل راه اهن حقوق مزايا دريافت ميدارند.
خدا بداد شهر داري برسه
اقا به جای افزایش قیمت بلیط هزینه ها شونا کم کنند به عنوان نمونه ببینید ایستگاهها چند نفر نیروی اضافه دارند که عملا بیکار هستند و میچرخند و حقوق میگیرند بنده هر روز با مترو تردد میکنم به چشم خودم میبینم
اقا به جای افزایش قیمت بلیط هزینه ها شونا کم کنند به عنوان نمونه ببینید ایستگاهها چند نفر نیروی اضافه دارند که عملا بیکار هستند و میچرخند و حقوق میگیرند بنده هر روز با مترو تردد میکنم به چشم خودم میبینم
مسولی که با دیپلم سرکار میاد و بعد چند سال لقب دکتر و مدرک دکتری با پایا نامه دیگر نویس میگیره به چه درد جامعه میخوره