ایشون یه زحمتی بکشند یه فکری به حال 16 هزار پرسنلی که در دوره آقای قالیباف استخدام رسمی شدند بکنند که همه سفارشی و با زور این فامیل و آن آشنا وارد سیستم شدند و حالا سیستم رو تبدیل به یک سیستم بیمار و ورشکسته کردند.
کجای دنیا Pusher رو با فوق لیسانس استخدام می کنند که ما استخدام کردیم ؟؟
چرا ما مردم باید برای این همه نیروی مازاد هزینه کنیم ؟؟
محسني
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
4
3
پاسخ
من هم موافق افزايش قيمت مترو هستم
طاها
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
4
پاسخ
قیافه ات به این حرفها نمی خوره.
آدمی که ماهی فلان قدر حقوقش باشه باید هم این حرف ها رو بزنه
محمود
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
5
پاسخ
متاسفم که همه دوستان رای منفی دادن. همینطور متاسفیم که کشورهای دیگر از توان عقلی ایشون استفاده نمی کنن. اینها مدیرانی هستن که تاریخ ایران و جهان کمتر آنها را تجربه کرده است. اگر این مدیر در آمریکا یا اروپا بود قطعا امروز تمام دنیا در وضعیت بهتری قرار می گرفت. برایشان آرزوی موفقیت دارم نه بر خلاف دوستان که از خدا می خوان ایشونو شفا بده مگه ایشون خدای نکرده مریضن که طلب سلامت براش می کنین؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
||
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
رییس جمهور قبلی هم بنده خدا همین رو میگفت که مدیران جهانی میخواهند از ما الگو بگیرند وما در پی مدیریت جهان هستیم وهمه الان دارند به این حرفش میخندند از قدیم هم گفتند که حرف درست رو از بچه یا..باید شنید
ایرانی
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
5
پاسخ
ایشون راه اهن ایران را اباد کرد مونده بود حمل و نقل تهران خدا به این مردم رحم کنه کیا شدن مدیر خدایا خودت کمک کن
ناشناس
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
3
پاسخ
در نهايت بجاي 90 برابر 70 برابر افزايش ميدن، همه هم شاد ميشن!
پاسخ ها
حمید کلباسی
||
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
حتما منظورت 70 درصد بوده نه هفتاد برابر
ناشناس
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
7
0
پاسخ
افزايش بليط مترو به سرويس دهي بهتر ان مي انجامد در كجاي دنيا مسافت از گوهر دشت كرج تا تجريش را كمتر از20 سنت ميبرند؟
بهمن
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
2
2
پاسخ
آقا من دیگه بیجا بکنم برم پای صندوق
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
منکه چند ده ساله ازین کارها نمیکنم.
حسین امینی
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
2
پاسخ
با سلام به نظرم باید هنوز بلیط رو ارزونتر کنند تا مردم رغبت بیشتری به حمل و نقل عمومی نشان بدهند.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
3
پاسخ
آقايي در راه آهن هم از اين تزها و نظريه استفاده قيمت بليطهاي قطار را در همه مسيرها در طي دو سال سه برابر كرد
و همه تعداد كثيري از دوستان و مديران قبلي و پولدار و صاحب شركت را به راه اهن به عنوان مشاور به راه اهن تحميل كرد كه در طي شش ماهه اخير حقوق هاي پرسنل اصلي و شركتي راه اهن با تاخير ده تا يك ماه پرداخت ميشه ...
کجای دنیا Pusher رو با فوق لیسانس استخدام می کنند که ما استخدام کردیم ؟؟
چرا ما مردم باید برای این همه نیروی مازاد هزینه کنیم ؟؟