کار وزیر کاملا صحیح است و دارای پشتوانه علمی و مطالعاتی است که از سال ۸۹ انجام شده است پیشنهاد می کنم که نمایندگان ملت مطالعه و دقت نظر بیشتری داشته باشند آیا نخبگان یک جامعه با چند تا سوال تستی که پایین ترین سطح حیطه شناختی را می سنجد باید از سایرین جدا شوند ؟آیا این نوع گزینش خود دلیل بر آن نیست که فقط دانش آموزانی وارد این مدارس می شوند که دارای تمکن مالی هستند نه استعداد واقعی به عنوان کارشناسی که ۳۶ سال سابقه کاری دارم به طور قظع می گویم استعداد های درخشان ایران هیچکدام در این مدارس حضور ندارند
با سلام به همه ایرانیان عزیز. من به عنوان معلمی که تو مدارس خاص و عادی کار کردم، از وزیر محترم و لایق آموزش و پرورش بی نهایت سپاسگزارم که روح و روان فرزندانمان را از استرس قلم چی و امثالهم رها کردند. و یقین دارم 160 نماینده محترم هم نگران همین موسسات بی محتوای آموزشی هستند.... به نوبه خودم به وطنم قول میدهم فرزندانش را با تمام وجودم تربیت کنم تا آینده اش را زیباتر کنند.
آدم بی سواد هم می فهم آموزش طبقاتی با ایجاد مدارس طبقاتی جامعه را از بین به بدین شیوه نابود می کند اما نمایندگان که اعتبارشان را از مردم گرفتن احساس ژن خوب بودن دارند
من به عنوان مشاور تو یکی از این مدارس کار کردم، فقط استرس،اضطراب و فشارهای روحی و روانی بود و حجم زیاد مطالب آموزشی... نه از پرورش قوای ذهنی مثل تفکر، نقد و تجزیه و تحلیل و خلاقیت خبری بود و نه از موفقیتهای دانشگاهی خاص...میشه مدارس عادی رو از نظر آموزشی غنی تر کرد
حالا که دولت می خواهد یک طرح علط را متوقف کند عده ای که پول زیادی از این مدارس نصیبشان می شود مخالفت می کنند. حذف این مدارس به عدالت نزدیکتر است. مدارس دانش اموزان را بیچاره می کنند که اعتبار برای خودشان جلب کنند. هزینه های چند میلیونی روی دست پدر و مادرها می گذارند تا بچه ها به این مدارس بروند. این عدالت نیست. این استعداد پروری نیست. یک صنعت میلیاردی است که برخی سود می برند. اگر وزیر یک کار درست کرده باشد همین حذف مدارس است. به خدا این مدارس برای قشر مستضعف هیچ سودی ندارد و تنها باعث بی عدالتی است.
سلام بنده دبیر ریاضی هستم قطعا اگه بساط این مدارس جمع بشه بسیاری از کلاسهای خصوصی من هم بر چیده میشه اما من هم با این ایدهی وزیر موافق هستم البته امیدوارم در حد یک ایده عقیم نشهو بهش عمل بشه.
البته نمایندگان هم میتونن با یه تحقیق متوجه بشن چند درصد دانش آموزان این مدارس جزء حداقل قشر متوسط هستن نه ضعفا.اکثر دانش آموزان این مدارس از خانوادههای مرفهی هستن که با هزینه کردن میلیونی موفق شدن نه استعداد و ...البته بعضیا هم پارتی...
به عنوان یک نفر که ۱۱ سال در مدارس تیزهوشان بوده ام و اکنون نیز هستم اعلام می کنم اگر قرار است در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب یک کار درست در آموزش و پرورش صورت پذیرد همین طرح حذف مدارس استعدادهای درخشان است.
بخدا دلم برای بچه های این مملکت میسوزه
معمولا اونایی که از این مدارس فارغ التحصیل میشن مشکلات روحی زیادی دارند انتظارات بیش از حد توان از بچه ها توسط اولیا،مدارس،دییران و جامعه آنها را مشکل دار کرده.
وضعیت دانش آموزان قبول نشده هم که آمارشون بالاست از اینها اسف بارتره
تو را خدا حامی این طرح بشین
نفع شخصی تان را نبینید
نفع همه دانش آموزان را لحاظ کنید
متشکرم
اولا اگر وجود این مدارس در مملکت عین عدالته چرا از این دست مراکز اموزشی در مناطق محروم وجود ندارد دوم اگر دانش اموزی با صرف وقت و هزینه به این پایه از دانش رسیده باشد که تیزهوش نام گرفته پس میتوان برای همه این الگو را پیاده کرد هر چند که سابقه نشان داده که این مراکز از جیب این مملکت بوده و منافع ان برای کشورهای خارجی است ضمنا در قدیم این مدل اموزشی نه رسم بوده و نه وجود خارجی داشته است همه اعم از فقیر و پولدار وکند ذهن و تیزهوش همه در یک صف و بر روی یک نیمکت درس میخواندند کما اینکه معلمان قدیم بار اموزشی هر یک ار دانش اموزان کم استعداد را بر دوش دانش اموزان با استعداد میگذاشت این یک روش ساده برای رشد تمامی استعدادها بوده
با سلام در مدارسی که اسمش خاص یا غیر انتفاعی نام داره از تابستان کلاس های فوق برنامه شروع میشه وتا زمان امتحان ورودی ادامه داره با هردانش اموزی این مقدار کار کنند وتست زدن یاد بدهند تا حدی میتونه قبول بشه ولی اون دانش اموزی توانایی بالی داره ولی پول شرکت در کلاس های فوق برنامه نداره و در تست زدن کند می باشه چکار باید بکنه !!!!! پس پول داشتن ونداشتن می تونه تاثیر گذار باشه در کل کارشناسان باید فکری بکنند که حق کسی ضایع نشه مخصوصا دانش اموران بی بضاعت که میتوانند تیز هوش باشند اما مسا یل مادی جلوی انها را میگره با نظر وزیر موافق هستم ولی باید فکری برای داتش اموزان با استعداد بالا کرد همانگونه که مدارسی تحت عنون مدارس استثنایی وجود داره