اینموضوع پیادم هایی دارد:
1-روشی است برای افزایش در امد راهنمایی ورانندگی که موظفن از صبح تا ظهر دفترچه برگه جرایم را تمام کنند.
2-باعث اتلاف وقت شهروندان می شود.
3-با روان مردم بازی می کند که نتیجه ان اثرات روانی ان در جاده است.
4-چون ماشین ها تند رو تر از گذشته شده اند ولوازم ایمنی انها نیز ارتقا یافته است(در انواع ماشین های خارجی )کاهش سقف سرعت از راندمان انهاکم می کند
5-روی هم رفته از مسئولین تقاضا می کنیم کاری به کار مردم نداشته باشند وتصمیماهای ابکی نگیرند.
انتظار از مجموعه راهنمایی و رانندگی و افسران این سیستم ، برخورد و تحلیل کارشناسی است که در نهایت به حل مشکل منجر شود :
1- کم کردن سرعت براساس چه تحلیلی بدست آمده ؟
2- بیشترین آمار تصادفات فوتی در کدام سرعت ها ، در کدام مناطق و خصوصا برای کدام خودرو ها بوده ؟
3- هدف از احداث اتوبان ها و ازاد راه ها با این هزینه های سنگین چه بوده ؟
4- آیا همه خودروها با هر کیفیت و سطح ایمنی باید یک حد نصاب سرعت رعایت کنند ؟
اگرکسی دلش برای جون مردم سوخته بود روی ماشین های بارکش مثل وانت و نیسان و کامیونت ها بیشتر سخت گیری میکرد که به هیچ قانونی پایبند نیستن چه معنی داره یه وانت پیکان داغون در قسمت بارش به اندازه یه ساختمون دو طبقه اتاقک بسازه؟ چه کسی باور میکنه این کار برای جون آدمهاست نه درآمدزایی؟!
آقایون که این طرح راداده ا نداول کیفیت جاده هاواتوبانها وخودروهارابرسی بکنند .اگرسرعت 10کیلومترکم هم بشود باوضعیت موجودجاده هاوخودروها ورانندکی غیراصولی تلفات کم نخوهدشد
سلام: یکی از دلیل های سنگین شدن ترافیک سرعت پایین می باشد مثل زمان بارندگی که به صورت خودکار سرعت کاهش مییابد و ترافیک سنگین ایجاد میگردد. نتیجه اینکه سرعت که زیاد باشد جاده ها سریعتر خالی میشوند و ترافیک سبکتر می گردد.
سخت گیری برای ماشینهای سنگین بیشتر از 70 تا نرند حتی تو اتوبان آموزش وتجهیز پلیس ونظارت بر عدم کمین وگشت با چراغ گردان روشن ونصب دوربین تو جاده ها حضور پلیس در نقاط حادثه خیز نه کمین کردن حضور با کمین هم خوبست ولی دوربین بهتر از پلیس و بازنگری صدور گواهینامه وجمع کردن بساط نمره منفی
وقتی جاده ها داغونن و گارد کنار جاده باعث تصادفه,وقتی تکنولوژی ماشینامون واسه 40ساله پیشه,وقتی خودروسازی ایران انحصاریه و رقابتی توش نیس,وقتی با کشورای روز دنیا تعامل و همکاری نداریم و براشون شزط و شروط میزاریم,وقتی هنوز فرهنگ درست رانندگی و شهر نشینیو اموزش نمیدن,وقتی اصولی و با تست های روانشناسیه مختلف گواهینامه نمیدن و..... اونوقت گیر دادن به سرعت!!!
اقا جون اینها همش حرفه یعنی واقعا دلشان برای مرک و میر مردم سوخته نه باور کنید فقط به فکر جریمه هستند و مبنای ۱۰ کیلو متر سرعت کمتر بدتر باعث خستکی و بی حوصلکی و خطر بیشتر می شه بجای این کار ها اکر به فکر مردمند جاده ها را درست بکنند
1-روشی است برای افزایش در امد راهنمایی ورانندگی که موظفن از صبح تا ظهر دفترچه برگه جرایم را تمام کنند.
2-باعث اتلاف وقت شهروندان می شود.
3-با روان مردم بازی می کند که نتیجه ان اثرات روانی ان در جاده است.
4-چون ماشین ها تند رو تر از گذشته شده اند ولوازم ایمنی انها نیز ارتقا یافته است(در انواع ماشین های خارجی )کاهش سقف سرعت از راندمان انهاکم می کند
5-روی هم رفته از مسئولین تقاضا می کنیم کاری به کار مردم نداشته باشند وتصمیماهای ابکی نگیرند.