ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
توضيحي كه با توضيحات سايرين فرق داره مسافران اگر مسافت 1000 كيلومتري بخواهند طي كنند الان با كاهش سرعت 10 كيلومتر براي مسافت 1000 كيلومتري ميشود 100 كيلومتر يا كمتر . پس براي 1000 كيلومتر مسافت با كاهش 10 كيلومتر ميشود 100 كيلومتر كه حدود يك ساعت ميشود چرا مردم اين همه در مورد كاهش سرعت نظر مخالف داده اند . همه مردم هم هر روز نميخواهند 1000 كيلومتر رانندگي كنند فوق 100 يا 200 كيلومتر باشه كه ميشود كمتر از 10 الي 15 دقيقه مابه التفاوت .لذا امنيت افراد خيلي مهمتره تا زودتر رسيدن به مقصد
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
کاشکی میگفتید در جاده ها با سرعت 100 کیلومتر دنده 5 را چکارکنیم ؟
مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
سرعت پایین در مسیرهای طولانی میزان خستگی راننده را بسیار بالا می بره بعد از این شاهد افزایش تلفات جاده ای به دلیل خستگی راننده ها خواهیم بود

مسئولین خودشون رانندگی نمیکنند در جریان نیستند.
شکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با سلام
برای سرعت 110 اتوبان حداکثر چقدر بالای این سرعت افسر مجاز به نوشتن جریمه میباشد
یعنی تلرانس جریمه برای 110 چقدراست
دوربین تا 30 کیلومتر بالاتر فکر کنم ثبت نمیکنه ولی افسر را نمیداینم اطفا جواب بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
با سلام کاش بجای اینهمه وضع قوانین جدید دست و پا گیر برا ملت یه کم هم بخ خودرویاز فشار بیارن که خودروهای استاندارد بسازه.
پراید که با حدقل ضربه مث گوشت چرخ کرده میشه.
سواری تولید آلمان حتی زیر چرخهای کامیون میره ولی ستونش کج نمیشه معلومه که اونا به فکر جان مردم هستن .
واقعا مقایسه خودروهای داخلی با خودروهای تولید خارج مضحک و مسخره ست.