ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
بله ما هم املاک و حقوق نجومی می گرفتیم همین طرح ها را می دادیم چه می فهمند از درد مردم از یک ویزیتور ساده تا راننده مسافربر شخصی تا....
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
واقعا يكى از يكى بهتر تا بحال نديديم مسيولى برود و مدير بهترى جايش بيايد زيرا مديران بعدى تربيت شده قبلى ها هستند ونبايد انتظار بهتر شدن داشته باشيم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
آقا شما حمل ونقل عمومی رو درست کنید من ماشین نمیارم مگه مریضم چند ساعت تو روز تو این ترافیک کلاج ترمز کنم فقط تنها راهکار این مشکل حل مشکلات مربوط به حمل ونقل عمومی است اگر من بتونم با مترو با اتوبوس سفر راحتی داشته باشم خب دیگه ماشین نمیارم
ترافیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
ایشان از یکطرف به فرسودگی، عدم کفایت و ناکارآمدی سیستم حمل ونقل عمومی تحت مدیریت خود اشاره دارند و از طرف دیگر به گران کردن و محدود کردن جابجایی با روشهای دیگر. بسیاری از مردم برای فرار از بیکاری به تهران پناه آورده اند که نیاز است مدیران با چنددقیقه قدم زدن در شهر به درک آن برسند.
فقط دور باطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
با اينهمه بدهي شهرداري كه روي دوش ايشان و مردم تهران مانده ، پيشنهاد ها و راه حل هاي ايشان منطقي مي باشد. كرباسچي هم ميخواست مشكلات مالي تهران را به كمك جيب ثروتمندان حل كند (افرادي كه كسب ثروتشان را مديون امكانات همين شهر بايد بدانند) ولي متاسفانه ديديم كه به چه روزي افتاد.
احمد ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
تو تمام کشورهایی که رفتم رفتن با خودروی شخصی به مرکزشهر بسیار گران بود حتی به صرفه بود که از تاکسی دربست استفاده کنی در استرالیا، آلمان و فرانسه این وضع بیشتر بود پارکینگ ها گران بود و مثل ایران کنار خیابون مردم پارک نمی کردند و مجبور بودند از پارکینگ استفاده کنند که هزینه بالایی داشت بنزین به نسبت حقوق و درآمد افراد این کشورها منصفانه هست پس گران کردن بنزین راه حل نیست در ضمن در این کشورها ساعت 5 به بعد همه جا تعطیل میشه و مردم کارشون تموم شده حتی فروشگاه ها نیز تعطیل میشند ولی در ایران برعکس هست تازه با شروع شب ولگردی شروع میشه ساعت کار مفید در ایران کم هست و بعد از ساعت 5 حتی در کشورهای پیشرفته کسی کار نمیکنه(به طور عموم) فقط رستوران ها باز هست ولی در ایران تحت عنوان اضافه کار افراد الکی وقت خودشون رو هدر میدند و باعث میشه ترافیک سرتاسر عصر تا شامگاه ادامه داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
معضل اصلي تهران جمعيت بسيار زياد است که مقدار قابل توجه آن متولد تهران نيستند و کد ملي آنها با دو صفر شروع نميشود. به نظر من بايستي کمي هزينه زندگي در تهران را براي غير تهراني‌ها زياد کنيم تا علاوه بر هزينه کردن اين درآمد در امورات تهران، بتوان جلوي مهاجرت به تهران را گرفت. مثلا ميتوان عوارض و ماليات سکونت، خريد و فروش و يا تردد در تهران را براي غيرتهراني‌ها بيشتر درنظر گرفت.
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
دولت بايد از يارانه هر فرد كه در تهران زندگي ميكنند ماهانه ده هزار اومان كسر نماييد و مستقيم بحساب شهرداري بريزه ده ميليون جمعييت تهران رو ده هزار تومان از يارانه ها شون رو بدند به سيستم حمل و نقل عمومي ماهانه همه مشكلات ظرف مدت كوتاهي حل خواهد شد و عينا عدالت بيشتريم هم ايجاد خواهد شد از طرفي هوا تميزتر و مردم سالمتر خواهند بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
سالهاست که تمامی دولتمردان و مسئولین هزینه زیرساختها را از جیب مردم در میآورند و سپس در زمان اجرا هم هزینه خدمت رسانی از مردم بیچاره و مظلوم دریافت میکنند. این یعنی ظلم مضاعف
یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
خدا ختم به خیر گرداند ، این بنده خدا یکسال ریاست میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری را که از حساسیت آنچنانی در سیاست گذاری در کشور ما حداقل برایش تعریف نشده عهده دار بود ، آخرش با عذر اینکه مشکلات شدید قلبی و .... دارم !!! پست مربوطه را ترک کرد ، حال با سرنوشت یک کلان شهر چند میلیون نفری که سیاست گذاریهای دقیق ، نوین و بروز احتیاج دارد چه میکند ؟
نظرات بیشتر