درهمه دنیا استفاده از خدمات شهری مثل رانندگی بی قاعده، خودروی تک سرنشین برای رفتن به نونوایی و استفاده بیش از حد ار خدمات شهری و مصرف غیر مجاز سوخت که به نوعی رفتار های پرخطری محسوب میشه وباعث آلودگی و تخریب محیط زیست و قلب و ریه خانواده و فرزندانمان می شود،نیاز به پرداخت هزینه اضافه تر از طرف بهره بردار دارد.قرارنیست هرکسی خودرو داشت برای کوچکترین کاری با اتوموبیل در شهر تردد کنه این چه رسمیه تا اسم پول وهزینه میشه همه چیز رو زیر پا میزاریم
یادمون میره که شهردار قبل برای تامین همین هزینه ها مجبور بود تراکم بی رویه بفروشه پارک بفروشه و.به بساز بفروشها پوئن بده درخت قطع کنه و....
من به جناح خاصی تعلق خاطر ندارم ولی وقتی کارگزاران و اصلاح طلبا ریختن تو شهرداری گفتم اینا کاری با تهران و شهرداری می کنن که تا ده سال دیگه تهران نمی تونه کمرش رو راست کنه ،حالا بشینید و ببینید
به نظر میرسه شواری فعلی و شهردار محترم تهران با سرعت هر ه بیشتر در مسیر بی اعتماد کردن مردم به جریان های خاص سیاسی قدم بر می دارند . واقعا انتقاد از مدیریت جناب قالیباف با این طرح های بی اصول فعلی چه معنایی دارد ؟
به عنوان کسی که به لیست اصلاحات رای داده است ، با دیدن این طرح ها به شدت احساس پشیمانی میکنم
این آدمهای بی سواد رو نمیدونم توی کدوم خمره ترشی انداخته اند برادر من برو مشکل مافیای ایران خودرو و سایپا و روانه کردن میلیونها خودرو در سال به سطح خیابانها رو مطرح کن مشکل این مملکت با طرح حل نمیشود
موتور و ماشین از سر و کول شهر داره بالا میره!معلومه که بایدیه طرحی بذارن تا از این همه اتلاف منابع جلوگیری بشه! قرارنیست هر حزبی برای اینکه رای بیاره ملاحظه کاری و مسامحه کنه ! اتفاقااگه هر گروه و حزبی به صورت واقعی و پایدارمشکل ترافیک و آلودگی هوا رو حل کنه بیشتر هم رای خواهد آورد.کار واقعی کردن سخته و تهمت و مخالف هم زیاد خواهد داشت.
بعضی از دوستان فکر میکنند حمل و نقل عمومی باید شامل یکسری قطار مترو و اتوبوس خالی باشه که دم درب منزل همه هم ایستگاه داشته باشه تا به راحتی اتومبیل شخصی ازش استفاده کنند. همه جا ، البته بجز جاهایی مثل دبی که حمل و نقل عمومی حکم تزیینی داره، استفاده از حمل و نقل عمومی سخت تر ولی ارزانتر از حمل و نقل شخصیه.
تا وقتی هم که شهروندان فقط و فقط به فکر خودشون و راحتی همون لحظشون باشن، که در استفاده روز افزون از وسایل شخصی و نحوه رانندگی افتضاحشون مشهوده، شهر روز بروز پر ترافیک تر و بد تر میشه. تنها راه این که در چنین جامعه ای افراد رو بسمت وسایل عمومی سوق داد هم بالا بردن معنی دار هزینه سفر شخصیشونه و بس.
یادمون میره که شهردار قبل برای تامین همین هزینه ها مجبور بود تراکم بی رویه بفروشه پارک بفروشه و.به بساز بفروشها پوئن بده درخت قطع کنه و....