متاسفم از اينكه هنوز در اتوبو سهاي ايران از كمربند ايمني استفاده نمي شود ونمي دانم چرا راهنمايي و رانندگي به اين موضوع بي توجهند مي خواهند تلفات بيشتر از اين گردد
ناشناس
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
1
پاسخ
وقتي كه دولت تمام انرژي خود را صرف مسائلي مي كند كه ربطي به ملت ايران ندارد نتيجه اش اين مي شود كه جاده ها و مديريت حمل و نقل بدون برنامه مي ماند. به نظر من دولت مقصر است.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
1
پاسخ
چرا برخورد مینوبوس چند ماه پیش تبریز رو نمیگین که چند دانشجو فوت کردند
ناشناس
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
تعداد كشته هاي جاده اي ما به مراتب از كشته هاي غزه و لبنان و فلسطين بيشتر است.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
آقای دکتر استفا نمی دهید؟؟
منتظرتشویقی یا جایزه نوبل هستید؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
تعداد کشته ها به 11 نفر رسیده چند نفر هم در کما هستند لطفا اخبار را کامل کنید.روحشان شاد
ناشناس
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
اتوبوس دانشجوهاهمون اتوبوس قراضه عهد دقیانوسه دیگه درسته؟
ناشناس
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
واقعآ صحنه ی وحشتناکی بود...از همه جالبتر اینکه اخبار ساعت 23 فارس اصلآ این خبر اعلام نکرد!!!خوب اصلآ واسشون مهم نیست که!!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
1
0
پاسخ
- وقتی حداکثر سرعت در روز و وجاده عریض و قانونی 90 کیاومتر است چرا باید از اتوبوس هایی با سرعت 140 کیلومتر در ساعت استفاده شود.
- من با اتوبوس با امکانات مختلف و راحت مخالف نیستم بلکه با شماره گزاری اتوبوس هایی بسیار گران و با سرعت بالا توسط پلیس مخالفم.
- حادثه را سرعت نا مناسب با جاده و با راننده خسته را اتوبوس با توان سرعت بالا بوجود می آورد.
- باید اتوبوس هایی شماره گزاری شوند که با داشتن امکانات مدرن حداکثر سرعتشان از حداکثر سرعت در جاده بالاتر نباشد.
- من مسافر باید هزینه بالای تکنولژی 140 کیلومتر را که قاتل مسافر است را بپردازم و دعا کنم که ازاین سرعت استفاده نشود!
- شماره گزاران مقصرند . داستان شمشیر است و زنگی مست.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
0
0
پاسخ
امار تلفات سالانه فرانسه با جمعیت مساوی ما 300 نفر در سال است درصورتیکه در ایران 28000 نفر.