ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
من خود آنجا بود. تعداد کشته ها و زخمي ها خيلي بيشتر از اين است. تا کي اين همه دروغ و دغل. همون موقع 8 تا جسد رو کنار هم من خودم ديدم. تازه تعدادي از اجساد و زخمي ها رو هم برده بودن. تو رو خدا اين همه دروغ تحويل مردم بيچاره نديد. ولي واقعا وحشتناک بود . بيچاره پدرها و مادرهاي اين عزيزان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
راحت شدن ازاین زندگی واین ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
دیروز من در صحنه حضور داشتم .
اتوبوس ها حدود ساعت 7.10 دقیقه به خورده بودند . اما اورزانس کی رسید 7.40 7.45 چرا ؟
مدیریت پلیس راه آباده و سعادت شهر چرا گذاشتند راننده ای بیش از 6 یا 7 ساعت رانندگی کنه ؟
روزانه جاده های ایران چقدر باید قربانی بگیرد؟ آیا کسی می تواند جواب عاقلانه ای ارایه کند. نه . چون دانشجو هستند و قرار بوده کشور را بسازند و مردم را آگاه کنند ، مهم نبوده .اما ترور در سیستان را باید تا ماهها و سالها در روزنامه اخبار و..... بخوانیم بشنویم .من واقعا متاثر و متاسفم که هیچ گاه به این مسائل رسیدگی کامل نمی شود . امید وارم معاون عمرانی استاندار و آقایان اداره ویا وزارت بزرگ راه این مشکلات را به حد اقل برسانند . در ضمن راننده گان چرتی (معتاد) در ترمینال ها بیداد می کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
با سلام
امیدوارم پیشنهاد بنده که شاید تا حدی با توجه به تجربه زیادی که در مسافرتهای بین جاده ای دارم با واقعیتها منطبق است به دست مسئولین امر برسد و مفید باشد.
اگر سوانح پر تلفات جاده ای کشور را بررسی بفرمائید متوجه میشویم که دلیل عمده آن رانندگان اتوبوس و ماشینهای سنگین میباشند و اگر قوانین بسیار سختی در مورد رانندگان و سلامت آنها داشته باشیم و شرایط سختی برای اجازه رانندگی این قبیل وسایل را ( مانند سن ،تجربه رانندگی ، سوابق تخلف ، اعتیاد ، تحصیلات و.... ) مقرر کنیم واز طرفی کنترل شدید رعایت حداکثر زمان رانندگی یک راننده مثلا دوره های 4 ساعته رانندگی و استراحت میتواند تاثیر بسزایی در کاهش این قبیل حوادث داشته باشد.
یکی از مسائل مهم دیگر فرسودگی اغلب اتوبوسهای سرویس دانشگاهها و تجربه ناکافی رانندگان آنها برای رانندگی بین جاده ای میباشد که اگر این موضوع را در حوادث دانشجویی تحقیق نمایید مشهود خواهد بود.
یکی دیگر از دلایل حوادث جاده ای خستگی در ساعات پایانی مسیرهای طولانی میباشد که اگر در محلهای مناسب در جاده های کشور استراحتگاههای ویژه راننده که بتواند حداقل یک ساعت را با آرامش بخوابد ساخته شود در کاهش حوادث سواریها موثر است.
امیدوارم این مرقومه به دست برادر محترم سردار رویانیان که با جدیت ایشان قطعا این مسئله ریشه کن میشود برسد.
و من الله التوفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
متاسفم براتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
khoda b ma rahm kone
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
من داتشجوی همین دانشگاه هستم. تعداد کشته ها 17 نفر بوده که همگی هم پسر بودن.
روحشون شاد . . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
از دید دولتمردان فعلی، استان فارس باید بطور کلی نابود شود. زیرا پرسپولیس در استان فارس است و داریوش و کورش هم فارسی بوده و مرکز حکومتشان تخت جمشید بوده است. برای همین است که طی سی سال گذشته استان فارس از هر نظر به رده 24 بین سایر استانها سقوط کرده است. عدم وجود هر نوع ساخت و ساز مناسب در زمینه راه اولین گام در رسیدن به هدف نابودی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
زمانی که حادثه رخ می ده معلوم میشه وزیر نالایق است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
آقایون کم لطف و منتظر سوِژه!!
چشم دستور می دهیم بجای گارد ریل وسط از دیوار بتونی استفاده کنند تا خیال شما هم راحت شود!!!!
نظرات بیشتر