روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
با سلام
اینجانب خودرو رانا دارم .بعد از دوسال سرو صدا در کابین زیاد ، کولر افتضاح، صدای موتور در سرعت بالا زیاد،مصرف بنزین بالا،تعویض دنده مشکل...
امیر
|
Italy
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
ایران خودرو موظفه ضمن عذرخواهی یدونه نو بهش بده . معنی عدم دسترسی به قطعه ماشین تولید داخل در پایان سال چیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
دمش گرم. لذت بردم از کارش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
رضایت شخصی!!!!!! مگه کسی از اونجا راضی بر میگرده
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
دمش گرم . بياييد يك كمپين بگذاريم حداقل ي پولي جمع كنيم براي اين آدم با شرافت، حتي ٥ تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
دمش گرم . باید تعطیل کرد خودروسازی ها را و باید تعرفه ها کاهش داد تا مردم بیچاره مانند بقیه مردم دنیا خودروی لوکس با خدمات پس از فروش سوار شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
همیشه مردم مقصرن، برای مردم اصلا اعصاب نمی گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
یک طوری خبر را نوشته‌اید انگار خریدار بیچاره مقصره!
اسمی از نام خودرو که به نظر دنا هست هم برده نشده.

از شما به عنوان خبرنگار انتظار داریم که خبر را «کامل و بی‌طرفانه» گزارش کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
خیلی هم کار خوبی کرده. کیفیت خودروها یک طرف، خدمات پس از فروش هم یک طرف دیگه. یعنی چی تعمیرگاه مجاز یک کارخونه ایرانی یک قطعه رو نداره و باید ماشین ۱۰ ۱۵ روز بخوابه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
ببینید چه اعصابی از ایشون خورد شده که دست به اینکار زده مسئول تعمیرگاه مقصر است
نظرات بیشتر