با سلام
اینجانب خودرو رانا دارم .بعد از دوسال سرو صدا در کابین زیاد ، کولر افتضاح، صدای موتور در سرعت بالا زیاد،مصرف بنزین بالا،تعویض دنده مشکل...
امیر
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
30
پاسخ
ایران خودرو موظفه ضمن عذرخواهی یدونه نو بهش بده . معنی عدم دسترسی به قطعه ماشین تولید داخل در پایان سال چیه؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
19
پاسخ
دمش گرم. لذت بردم از کارش.
ناشناس
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
28
پاسخ
رضایت شخصی!!!!!! مگه کسی از اونجا راضی بر میگرده
ناشناس
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
39
پاسخ
دمش گرم . بياييد يك كمپين بگذاريم حداقل ي پولي جمع كنيم براي اين آدم با شرافت، حتي ٥ تومن
ناشناس
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
22
پاسخ
دمش گرم . باید تعطیل کرد خودروسازی ها را و باید تعرفه ها کاهش داد تا مردم بیچاره مانند بقیه مردم دنیا خودروی لوکس با خدمات پس از فروش سوار شوند.
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
19
پاسخ
همیشه مردم مقصرن، برای مردم اصلا اعصاب نمی گذارند
ناشناس
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
21
پاسخ
یک طوری خبر را نوشتهاید انگار خریدار بیچاره مقصره!
اسمی از نام خودرو که به نظر دنا هست هم برده نشده.
از شما به عنوان خبرنگار انتظار داریم که خبر را «کامل و بیطرفانه» گزارش کنید.
محمد
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
16
پاسخ
خیلی هم کار خوبی کرده. کیفیت خودروها یک طرف، خدمات پس از فروش هم یک طرف دیگه. یعنی چی تعمیرگاه مجاز یک کارخونه ایرانی یک قطعه رو نداره و باید ماشین ۱۰ ۱۵ روز بخوابه؟
ناشناس
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
16
پاسخ
ببینید چه اعصابی از ایشون خورد شده که دست به اینکار زده مسئول تعمیرگاه مقصر است
اینجانب خودرو رانا دارم .بعد از دوسال سرو صدا در کابین زیاد ، کولر افتضاح، صدای موتور در سرعت بالا زیاد،مصرف بنزین بالا،تعویض دنده مشکل...