حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
خیلی جالبه واقعا در هیچ جای دنیا خودرو نو تازه خریداری شده را برای تعویض قطعه معیوب به نمایندگی نمیبرند برای یک برند واقعا زشت است باید نمایندگی سریعا درب منزل مالک اقدام به تعویض قطعه که چه عرض کنم اقدام به تعویض خودرو میکرد ولی حیف که در ایران معنی و مفهوم خدمات دهی و خدمت به مشتری اصلا معنایی ندارد و مردم محکوم به خرید و پذیرش همه نواقص بعدی هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
من ده روزه برای تعویض قطعه ۲۰۶ نو می رم نمایندگی و با جمله مهندس مسئول گارانتی نیست و برو فردا بیا مواجه می شوم.ولی اینقدر مایه دار نیستم که آتیشش بزنم. هر چند آخر سال هم نبود ماشین را درست نمی کردن
رضالاهیجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
وقتی نمایندگی آخر سال بداد مردم نرسه بعدا به چه دردی میخوره؟کیفیت ماشین ها هنوز بماند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
این با رضایت شخصیشون تو حلقم.خوب معلومه،بهش گفتید یا ببر ماشینتو،یا بزار اینجا بعد از عید درست میکنیم واست.هرکسی باشه میبره،نمیزاره که بمونه.
ahad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
بنده خدا ماشین را خریده بیشتر برای عید. نمایندگی باید فکر این موارد را بکنه و قطعه داشته باشه یا سریع تهیه کنه. ماشین بعد از تعطیلات میشه آینه دق
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
یه جوری میگه "با توجه به اینکه در پایان سال هستیم تعمیر قطعه را به بعد از تعطیلات موکول کردیم "انگاری که خود صاحب ماشین مقصره
این اقا با هزار امید و ارزو ماشین خریده که دست زن و بچشو ایام عید بگیره ببره تعطیلات بهشون خوش بگذره.بعد از تعطیلات ماشین که دیگه نیاز ندارن چون خودش سر کاره و بچه هاشم گرفتار درسو مشق میشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
چرا درد دل صاحب ماشین نوشته نشده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
به هرحال بايد تكليف نمليندگيهاي بي نظم و فرودگاههاي بي نظم روشن شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
خودرو خریده که در ایام تعطیلات ازش استفاده بکنه وگرنه بدردش نمیخوره همان بهتر که بسوزه.