خیلی جالبه واقعا در هیچ جای دنیا خودرو نو تازه خریداری شده را برای تعویض قطعه معیوب به نمایندگی نمیبرند برای یک برند واقعا زشت است باید نمایندگی سریعا درب منزل مالک اقدام به تعویض قطعه که چه عرض کنم اقدام به تعویض خودرو میکرد ولی حیف که در ایران معنی و مفهوم خدمات دهی و خدمت به مشتری اصلا معنایی ندارد و مردم محکوم به خرید و پذیرش همه نواقص بعدی هستند .
من ده روزه برای تعویض قطعه ۲۰۶ نو می رم نمایندگی و با جمله مهندس مسئول گارانتی نیست و برو فردا بیا مواجه می شوم.ولی اینقدر مایه دار نیستم که آتیشش بزنم. هر چند آخر سال هم نبود ماشین را درست نمی کردن
یه جوری میگه "با توجه به اینکه در پایان سال هستیم تعمیر قطعه را به بعد از تعطیلات موکول کردیم "انگاری که خود صاحب ماشین مقصره
این اقا با هزار امید و ارزو ماشین خریده که دست زن و بچشو ایام عید بگیره ببره تعطیلات بهشون خوش بگذره.بعد از تعطیلات ماشین که دیگه نیاز ندارن چون خودش سر کاره و بچه هاشم گرفتار درسو مشق میشن.