کاش خودروسازان معنی خدمات پس از مشتری را می فهمیدند خودرو را بی کیفیت را با قیمت بالا به مشتری می فروشند بعد هم مشتری رو جون به لب میکنند نتیجه اش میشه این که طرف از خیر خودرو بگذرد .
سجاد
|
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
4
40
پاسخ
همه جا همینجوریه!
ادارات هم همینجوریه!
با اینکه الان 28 اسفند هست و تعطیل نیست.
30 اسفند هم تعطیل نیست.
اما وقتی میگن بعد از "ایام تعطیلات نوروزی" منظورشون بعد از 13 فروردین هست!
در حالی که تعطیلات رسمی 13 روز نیست!!!!
.
عین ساعت نهار و نماز ادارات که واجب خدا (راه انداختن کار ملت) رو رها میکنن میرن پی مستحب.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
2
28
پاسخ
دمش گرم
ناشناس
|
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
36
پاسخ
من هم دنا دارن. تا کنون برای یک مشکل در ترمزهای عقب 5 بار به نمایندگی مراحعه کردم ولی نمیتونن تعمیر کنند. بنده خدا حق داشته.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
24
پاسخ
واقعا؟این درد بیشتر مشتریان است
رضا
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
31
پاسخ
مسئول نمایندگی نمیدونست داره عید میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نباید قطعاتی که کم داشت رو بخاطر انجاااااااااااااااااااام وظیفش تعمین می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
25
پاسخ
واقعا ببینید یک خودرو چقدر می تونه اعصاب یک نفر را خراب کنه. ایکاش شرکتهای خودرو سازیکمی به فکر مردم بودند