علی
|
Germany
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
تهران رو دیگه هیچ کاریش نمیشه کرد. باید پایتخت عوض بشه. کلی از جمعیت برای کار و تحصیل و درآمد و به خصوص "با کلاس" شدن!!!!! به پایتخت جدید میرن و تهران متعادلتر میشه. هیچ راه حل دیگه ای هم نداره. چون اینجوری همه دودستی چسبیدن به تهران و هیچ کس هم از جاش تکون نمی خوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
مقام محترمی فرموده اند که گره ترافیکی بخاطر حلول ماه ربیع است . کمی صبر کنید چیزی از ماه نمانده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
وسعت خیابانهای اصلی به نسبت سطح شهر بسیار کم میباشد و یکی از دلائل تراکم خیابانهاست. از سوی دیگر وجود کیلومترها خیابان فرعی و کوچه و پس کوچه برای کسانی که میخواهند از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند مشکل زا میباشد و این مسائل به توسعه غیر اصولی شهرها برمیگردد که در حال حاضر تنها راه افزایش سطح معابر از طریق تونل سازی ،پلهای هوائی و مونوریل میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
دقیقاً . اگر بخواهی از خانه ات به وسیله نقلیه عمومی دسترسی پیدا کنی کلی مسافت را باید طی کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
از ساعت5 بعد از ظهر به بعد كه ترافيك گره خورده است در مسيرهاي شمال شهر علاوه بر اينكه سرويس عمومي حمل نقل مانند مترو و بي آر تي وجود ندارد نه تاكسي پيدا ميشه نه مسافر كش نه آژانسي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
درکنار همه این پیشنهادها لطفا دولت یه فکری برای سرویس ادارات کنه. اگه سرویس باشه خیلی از کارمندها دیگه وسیله نقلیه شخصی استفاده نخواهند کرد و این در پیک ترافیک موثر هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
بعد از نهائئ شدن انتشار نظرات مردم تصويري از اين نظرات براي تصميم گيران شوراي شهر شهرداري وزارت كشور و شوراي عالي ترافيك ارسال نمايئد شايد در بهبود و تحقق خواسته هاي مردم اثرگذار باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
ترافيك سنگين تهران علاوه بر اينكه بر سلامتي مردم تاثير ميگذارد ميليونها ليتر بنزين در طول شبانه روز دود ميشود كه اينها همه سرمايه هاي مردم و كشور ميباشد و بجاي دود كردن بنزين ميتوان با اجراي سيستم همگاني ريلي و بي آر تي صرفه جوئي بسياري در مصرف بنزين نمود و آنرا صادركرد كه منبع ارز آوري و درآمدخوبي براي كشور ميباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
زماني قرار بود در زير بزرگراه حقاني از همت تا تقاطع با بزرگراه چمران تونل احداث شود كه ميتوانست بخشي از ترافيك بزرگراههاي مدرس و همت و جهان كودك را حل كند ولي از اجراي آن خبري نيست حتي چندين تونل ديگردر زير ساير بزرگراهها مطرح شد ولي در حد حرف باقي ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
فرهنگو ولش کن
میگن هر چی پولدارتر بیفرهنگتر

نصف ترافیک این روزا به خاطر دوبله سوبله واستادنه
که از ماشینای گرون قیمت شروع شد
ظاهرا بعضیا هم روسون نشد به اونها تذکر بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
عزیزجان تو خیابونا جای پارک نیست یا ممنوعه، خدا رو شکر تو شمال شهر یه پارکینگ جادار درست و حسابی ام نیس، ملتم هزار جور بدبختی و گرفتاری دارن مریض دارن درد دارن ماشیناشونو کجا بذارن؟ با مترو؟! نه عزیزجون صبح ساعت 7٫5 برو مترو ببین می تونی سوار شی یا له می شی بعد بگو مترو، فک کن تو اون فشار یه پیرمرد مریض یا یه خانوم بچه بغل بخواد سوار شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
خيابان ميرداماد كه از خيابان شريعتي در شرق شروع ميشود تا تقاطع خيابان وليعصر بصورت دوطرفه و دوبانده ميباشد اما در محل تقاطع با خيابان وليعصر در كنار پمپ بنزين فقط بسمت شمال خيابان وليعصر خروجي دارد و در تمام طول روز در اين محل با ترافيك سنگين وليعصر مواجه ميباشد و روبروي خيابان ميرداماد در تقاطع با وليعصر خيابان يك طرفه غرب به شرق يعني خيابان نجفي واقع شده كه ازسمت بزرگراه كردستان واقع در غرب همين خيابان بسمت شرق يعني خيابان وليعصر يك طرفه ميباشد. درصورت تعريض خيابان نجفي كه اغلب ساختمانهاي نيروي انتظامي در دطرف آن ميباشد و دوبانده نمودن آن كه مسافتي در حد 300 تا 400 متر ميباشد ميتوان ادامه ميرداماد را با احداث يك زير گذر در زير خيابان وليعصر موجب تخليه بسيار زيادي از ترافيك ميرداماد به بزرگراه كردستان شود كه موجب تسهيل رفت و آمد در طول شبانه روز شده و ترافيك خيابان وليعصر هم بشدت كاهش خواهد داد.
نظرات بیشتر