ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
با احداث خطوط بي آر تي در مسير بزرگراههاي اصلي تهران مانند همت -صدر -نيايش- مدرس -يادگار امام و...ميتوان از اين خطوط براي ساير وسايط نقليه اصطراي مانند آتش نشاني - آمبولاس ، پليس و حتي سايرارگانها و مقامات بصورات اورژانسي در طول شبانه روز استفاده نمود تا در مواقع ترافيك سنگين سريعا اينگونه وسايط ضروري به مقصد برسند و در كنار آن مردم با بس آر تي نيز استفاده نمايند و از وسايل نقليه شخصي كمتر استفاده كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
با توجه به گستردگي نظرات و استقبال مردم از مطالعه و اظهار نظر مختلف لطفا اين خبر تاچند روز از ستون اخبار صفحه اصلي حذف نكنيد تا نظرات بيشتري از خوانندگان ارسال و درج شود كه بسيار مفيد خواهد بود
علی شمسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
هزینه واسه حل مشکل ترافیک و آلودگی تهران یعنی آفتابه خرج لحیم کردن یعتی بی فایده است اگه پایتخت رو عوض کنید بیشتر میصرفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
کاملا مشخص هست که خطوط بی آر تی تحت فشار راننده های تاکسی طوری در نظر گرفته شده که کاملا بی خاصیت شده.
یک مثال ساده بی آر تی رسالت به راحتی می تونه تا مصلا کلی مسافر رو جابجا کنه و اون جا اگر یک پایانه بسازند کلی از مردم از همون جا به سمت غرب ادام مسیر بدند.
اما تو مصلا یک بی نظمی اساس شاهدیم که خودش شده عامل ترافیک .
یا به راحتی می شه کل شرق بغرب و بر عکس رو بی آر تی کشید و بی آر تی اصولی در حالی که همین بی آر تی تو جا هایی می ره تو ترافیک.
کلا معلومه ما اینکاره نداریم تو تهران که هر روز ترافیک بدتر بدتر می شه
خواهش دارم از مسولین که چند تا مشاور کار درست از کشورهای پیشرفته بیارند بلکه گره ترافیکی باز شه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
واقعا چرا مسئله ترافیک حل نمیشه هر روز داره بدتر میشه نظر سنجی میشه تو تمام سایتها مطبوعات تیتر خبر ترافیک زده میشه ولی چرا حل نمیشه ؟؟؟ چقدر باید و تا کی مردم حالا چه با خودرو شخصی و عمومی تو ترافیک بمونن ؟؟ یه مواقعی جا برای تردد موتور هم نیست جالبه همه چراغهای راهنمایی در صبح و خصوصا عصر زمانهاش تغییر میکنه همش شده مصرف سوخت و استهلاک ماشین وقتی طرحی مثل زوج و فرد جواب نمیده چرا صحبت از گسترش این طرح میشه ؟؟ خوب گسنرش طرح زوج و فرد افزایش خرید خودرو هر کس بتونه یه خودرو زوج میخره یه فرد کماکان که الان اینجوری شده تمام بزرگراههای شهر از ساغت 5 عصر تا 9شب واقعا قفل میشه و وقتی مردم به منزل میرسند خسته و با اعصاب به هم ریخته و از همه بدتر مشکل جای پارک چراغهای راهنمایی در عصر چرا زمانش تغییر میکنه چراغ پارک وی چراغ نیایش به ولیعصر چراغ تقاطع حافظ جمهوری علت چیه خوب پس مردم این همه هزینه میکنند خودرو میخرند در چه زمانی باید استفاده کنند؟؟؟؟ پول بیمه عوارض داده بشه ولی خودرو بیرون نیاریم ناوگان حمل و نقل عمومی چقدر توان جا به جایی مسافر رو داره چه مترو چه اتوبوس چه تاکسی که مترو صبح و عصر جای سوزن انداختن نیست تاکسی که هوا تاریک میشه اکثرا میشه دربست اتوبوس هم که بماند بعد با کوچکترین بارش باران یا برف خیلی بدتر میشه
رضا خداوردیان 09122304711
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
ضمن عرض سلام وخسته نباشید اشعار می دارد مشکل ترافیک کشور بیشتر مدیریتی است که مدیران محترم دست اندر کار بیشتر در صدد هستند بررسی مشکل پردا خته و کمتر اقدام می نمایند. به عبارت روشنتر به علت دست داشتنن ارگانهای مختلف دولتی و خالی بود یک اطاق فکر فعال که بتواند نظرات کارشناسان خارج از ارکانهای دست اندر کار را جمع آوری و مورد استفاده قرار دهد " باعث گردیده این کلاف سر در گم هر روز بجار باز شدن , پیچیده تر شود. امید است مسئولان مخترم با استقاده از نظزرات کارشناسان مختلف این مشکل را حل نمایند. در صورت لزوم اینجانب که به بیش از 100 کشور دنبا سفر داشته آمادگی دارم تا نظرات کارشناسی خود را ارائه نمایم. با تشکر خداوردیان
پاسخ ها
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
آقاي خداورديان بهتره كه نظرات كارشناسي در اينجا بيان كنيد مردم كه غريبه و بيگانه نيستند نظرات اينجا مطرح كني جمعيت بسيار زيادي مشاهده ميكنند وهركس نميتواند تلفني با شما تماس بگيرد و نظرات شما را گوش كند ولي ارائه نظرات در تريبون سايت تابناك همه مردم نظر شما مي ببينند و مفيد تر از شنيدن نظرات شما براي تعدادي افراد خاص ميباشد ودر تبادل نظر با نظرات مردم ايده شما چكش كاري ميشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
خلایق هر چه لایق. ناراحتید ؟ تهران زندگی نکنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
از اجراي خطوط مترو 8 و 9 كه در برنامه خطوط متروي تهران بوده چه خبر؟ اگر مقام مسولي در اين زمينه اطلاعي از آغاز اجراي آنها و مسيرشان دارد اطلاع رساني نمايد چون از زمان آغاز اجرا تا بهره برداي از آنها چندين سال طول خواهد كشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
بصورت اجمالی سه راه برای کاهش ترافیک بیشتر وجود ندارد.
1- کاهش تعداد اتومبیل در سطح خیابانها و معابر
2- افزایش سطح معابر و خیابان برای سهولت رفت وآمد و توزیع اتومبیلها در سطح شهر.
3- افزایش مترو در درجه اول و سپس حمل ونقل عمومی ارزان وفراوان.
در حالیکه ما هر روزه تعداد ژیادی آهن پاره بعنوان اتومبیل تولید و ردانه سطح سهر میکنیم. این تعداد اتومبیل احتیاج به سطح و فضا برای رفت وآمد دارند که نه تنها این گسترش معابر را نداریم ویا اگر داریم متناسب با ورودی خودروها نیست، خیابانها را با طرحهایی که صرفا درآمد زایی از آن مد نظر است بر روی ترذ خودروها میبندیم.. توجیهات خنده داری هم برای این مسدود کردن معابر داریم. مانن جلوگیری از آلودگی در مرکز شهر و ..... گویی آلودگی ناشی از تردد خودروها در حول و حوش محدوده ها تولید نمیشود یا اگر شد به نقاط دیگر نمی رسد. فکر میکنید این طرزبرخورد با مشکلات ما را به جایی برساند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
فقط متروي گسترده واينكه همه جا مترو داشته باشه كه وقتي ادم از خونش مي خواهد برود جايي دم در خونش ايستگاه مترو باشه سوار شه ديگه خيلي ها از ماشين خودشون استفاده نمي كنند ومشكل ترافيك حل ميشه
نظرات بیشتر