بدترين عادت ما ايرانيها اينه كه فقط ميخواهيم همديگر را توجيه كنيم و خود را در همه زمينه ها بالاتر از ديگران قرار دهيم ......، تمام شاخص هاي جهاني و بين الممللي ، نظريه و استاندارد و تحقيقاتش در دانشگاهها و مراكز علمي معتبر جهاني به اذعان تمام دنياست بعد فيلسوفان كشور ما مثلا شاخصي كه ١٨٠ در رابطه با آلودگي هواست را به ٣٠٠ !!!!! تغيير ميدهند ، جاي بسي تاسف است كه بايد حل مشكل كنند خود مشكلي بزرگ براي مشكلات شده اند
جای اینکه زیرساخت ها رو درست کنید همش فکر مسکن هستید. آقا جون ۶۰تا خط زیرزمینی مترو بزن اتوبوسها رو هزاران دستگاه نو و زیاد اکثر جاها بزار که مردم بتونن مثل آدم بشینن به خدا کسی ماشین الکی بیرون نمیاره اون موقع
تنها راه حل بازگشت خانواده و فرزندان مسولان و نمایندگان از اروپا و آمریکا به ایران است تا آنها هم در این معضل گرفتار شوند تا دل پدران و مادرانشان برای فرزندانشان بسوزد و تمهیدی بیندیشند.
کامل شدن سیستم حمل ونقل عمومی فقط افزایش ناوگان نیست!فروش حاشیه خیابان های اصلی به پارکبان مسیر حمل و نقل عمومی را بسته لذا افزایش ناوگان ترافیک بیشتر وآلودگی بیشتری به همراه دارد.راه حل طرح "سامان دهی پارکینگ حاشیه ای"(سپح)است:
1.خط کشی زرد ناپیوسته لاین راست همه خیابان های اصلی به علامت مسیر حمل و نقل عمومی با جلوگیری از پارکینگ – نه عبوریا مکث – خودروها.
2.خط کشی پارکینگ در فرعی با تعیین پارک بها.