هر دولتی برای اینکه سر کار بیارد باید هزینه های انتخاباتی اش تامین شود هرکس بیشتر هزینه کند بختر به نتیجه میرسد.......
حمایت بی چون و چرای دولت از خودروسازها که باعث افزایش قیمتهای نجومی شد فقط وفقط به دلیل مذکور است ولاغیر....
سهامدارهای خود رو کیستند......
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
2
8
پاسخ
روحانی مچکریم
ناشناس
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
8
پاسخ
موندم چی بگم . متاسفانه شورای رقابت همراه خودرو سازان دارند به ریش مردم میخندند
محمد
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
13
پاسخ
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم.
ناشناس
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
34
پاسخ
بین آشغالتر و آشغالترین، من همون آشغالتر رو میخرم.
از ماست که برماست.باز هم وام بدن همین ملت شب جلو نمایندگی میخوابن
رضا
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
15
5
پاسخ
الان چندین ساله هیچ دولت یا ارگانی نمیتونه جلوی اینها رو بگیره، دولت روحانی هم تا حدودی تونسته کنترل کنه،
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
كو؟ كجا تونسته ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
9
پاسخ
خودرو ساز ها تافته جدا بافته ای هستند که بانک ها به راحتی به آنها وام میدهند ولی فرمایش می فرمایند که وام ازدواج 10 میلیونی را نمیشود پرداخت کرد .
امیر
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
19
پاسخ
اندر مصائب خرید خودروی وطنی
اینجانب در تاریخ 11/93 یک دستگاه خودرو تیبا 2 خریداری نمودم که برای جلب رضایت مشتری سند آن به سال 94 مزین گردید در اوایل همه چیز مطلوب به نظر میرسید تا اینکه متوجه صدای خفیفی در گیربکس شدم و به دلیل اینکه شنیده بودم خودرو تیبا ذاتا دارای صداهای زیادی میباشد توجهی به آن نمیکردم تا اینکه متوجه افزایش صدای مذکور گردیدم بطوریکه در مسیرهای پر ترافیک که پی در پی مجبور به ایستادن و حرکت کردن بودم بسیار آزاردهنده شده بود بدین ترتیب در مراجعه دوم و در کیلومتر 10000 ( حدود تاریخ 8/94 ) به نمایندگی عیب مربوطه را اعلام نمودم که بعد از بررسی خودرو مشخص گردید خودرو دارای نقص در گیربکس میباشد و تعمیرکار مربوطه نیز اعلام کرد که این عیب فقط با تعویض گیربکس حل میگردد و باید فرم درخواست گیربکس را پر کنی. اینجانب نیز به بخش اداری رفته و درخواست گیربکس نمودم که اعلام نمودند درخواست شما را به تهران ارسال میکنیم و به محض آمدن گیربکس با شما تماس میگیریم. بعد از آن اینجانب حدود یک ماه صبر کردم ولی خبری از آمدن گیربکس و تماس نشد بعد از مدتی جهت پی گیری با نمایندگی مذکورتماس گرفتم که متوجه شدم شخص آن طرف خط طوری از من سوال میپرسد که مشخص بود آن درخواست هنوز ارسال نشده است و از آن بی خبر است بهر صورت به من گفت که هنوز گیربکس بدست آنها نرسیده و قول پی گیری و تماس با اینجانب را داد. اینجانب که متوجه شده بودم بدون پی گیری من این امر میسر نیست تصمیم گرفتم که مدام تماس بگیرم و بصورت هر چند روز یکبار این کار را کردم تا اینکه بعد از مدتی در آخرین تماس گفتند که میتوانی بیایی و گیربکس را تحویل بگیری.
فردای آن روز به نمایندگی مراجعه کردم و گفتم که برای تعویض گیربکس آمده ام که با تعجب به من گفتند که تعویض گیربکس شرایطی دارد و به این سادگیها نیست گیربکس شما باید دوبار تعمیر شود و در صورتیکه بعد از دوبار تعمیر عیب آن رفع نشد باید تعویض شود و شما نباید درخواست گیربکس میدادید. اینجانب که تازه متوجه عدم هماهنگی کارکنان و آشفته بازار آنجا شده بودم تصمیم به رعایت ضوابط مخصوص آن مجموعه گرفته و قبول به تعمیر گیربکس نمودم و این کار نیز انجام شده و گیربکس را باز کرده و قطعاتی از آن را تعویض کرده و دوباره بستند اما بعد از تسویه حساب و خروج مجددا آن صدای آزار دهنده شنیده میشد من که کم کم داشتم به تشخیص عیب تعمیرکار آن مجموعه مشکوک میشدم که آیا اصلا عیب یابی درست انجام شده یا نه تصمیم گرفتم که خودرو را به تعمیرگاههای تخصصی در سطح شهر نیز نشان بدهم و به دو سه تعمیرگاه تخصصی که فقط تخصص گیربکس داشتند مراجعه نموده و آنها نیز نقص را همانگونه که تعمیرکار نمایندگی گفته بود حدس میزدند و تاکید کردند که در صورت تعمیر مجددا نقص برمیگردد و تنها راه خلاص شدن از صدا تعویض گیربکس میباشد. برای من جالب بود با اینکه خود نمایندگی نیز به این موضوع اذعان داشت که بدون تعویض عیب صدا رفع نمیگردد اما اصرار به تعمیر گیربکس تا دو مرحله و بعد تعویض آن را داشت!!!
به هر حال بعد از مدتی مجددا جهت تعمیر دوم به نمایندگی مراجعه نمودم و تعمیرکار مجدد گیربکس را باز کرد و این بارسراغ دیسک و صفحه رفت که بعد از باز شدن آن گفتند که دیسک و صفحه به شدت آسیب دیده و از نوع معیوب میباشد که باید تعویض گردد. و حدس زدند که احتمالا صدا به این دلیل بوده است . موضوع از این قرار بود که ظاهرا نمایندگی بوسیله یکی از شبکه های اجتماعی تصویری از دیسک و صفحه های اولیه که دارای نقص بوده و ظاهری متفاوت از دیسک صفحه های اصلاح شده داشته را برای کلیه کارشناسان فنی خود ارسال میکند و در توضیح عکس نوشته بود در صورت مواجه شدن با اینگونه از دیسک و صفحه ها آنها را تعویض نمایید ( اینجانب خود این پیام را در گوشی تعمیرکار آنجا دیدم) که این مشکل شامل حال خودروی اینجانب نیز شده بود و قرار به تعویض شد اما متاسفانه بدلیل اینکه حدود 20 روز از یک سالگی عمر خودروی من میگذشت (تاریخ مراجعه 12/12/94) این قطعه شامل گارانتی نمیشد و باید قیمت آنرا پرداخت مینمودم در صورتیکه اگر تعمیرکار مربوطه در هنگام تعمیر قبلی این قطعه را باز کرده بود شامل گارانتی میشد ضمن اینکه قطعه ای را که خود کارخانه میداند مشکل فنی دارد و خود کار گذاشته و باید عذرخواهی کند را چرا من باید تاوانش را بدهم؟!!! دیگر اینکه مگر نه اینکه ثبت سال تولید خودرو در سند سال 94 ذکر شده یا اینکه فقط برای دلخوشی خریدار است و هیچگونه امتیازی را شامل نمیشود؟
به هر حال بعد از تعویض دیسک و صفحه متاسفانه باز صدای گیربکس از بین نرفت. در تاریخ 16/12/94 مراجعه کردم و تعمیرکار که از دیدن مجدد من عصبی به نظر میرسید گفت من به شما گفتم 2 ماه بعد از عید بیا و چون حالا آمدی کار خودروی شما را انجام نمیدهم ناچار این بار به سراغ رئیس نمایندگی رفتم که ظاهری خوش رو و خندان داشت اما در تصمیم گیریها دخالت نمیکرد و میگفت هر چه تعمیرکاران بگویند!!! به هر صورت قرار شد به اتفاق ایشان و تعمیرکار با خودرو دوری بزنیم و خود رئیس نمایندگی را دعوت کردم که پشت فرمان بنشیند و مشکل اینجانب را از نزدیک شاهد باشند و ایشان که خود نیز متوجه صداهای اضافه شده بود به تعمیرکار میگفت که تشخیص شما چیست و تعمیرکار که حالا لج کرده بود میگفت این صداها طبیعی است و چیز مهمی نیست برای من خیلی جالب بود اگر واقعا صداها طبیعی است پس چرا تعمیرکار دوبار گیربکس خوردو را پیاده و یک با آن را اوراق کرده بود واقعا دیگر نا امید و دل شکسته شده بودم و از اینکه میدیدم مسئول نمایندگی که خود شاهد نقص در گیربکس است و هیچ دخالتی نمیکند سر خورده شده بودم . حال من ماندم با خودرویی که از بس جک زیر آن خورده قسمت پایین شاسی که اصطلاحا به آن رکاب میگویند موج برداشته و چهره زشتی از خود بر جا گذاشته و تا کی باید وقت بگذارم و هزینه کنم خدا میداند ....
بعد از تعمیر سوم ( به دلیل اینکه تعمیر دوم تعویض دیسک و صفحه محسوب شده و شامل اوراق شدن گیربکس نمیشود) اکنون فروردین سال 95 است و من موفق به تعویض گیربکس شدم اما دستیابی به این دستاورد بزرگ به این سادگیها نبود و من به پیشنهاد دوستان و همکارانم مجبور به دور زدن قانون و استفاده از روشهای خلاف شرع و رشوه شدم که از توضیح آن شرم دارم و تا حدودی باعث عذاب وجدان در من گردید اما خود را دلداری میدهم که مگر راه و چاره دیگری غیر از این وجود داشت؟ تا وقتی که بوروکراسی های غلط و پیچ و خمهای ناشیانه در مجموعه ای وجود دارد مطمئنا آن مجموعه محیط مناسبی برای رشد باج گیران و خلافکاران خواهد بود.
چطور از مردم توقع دارید از خودروی داخلی حمایت کنند و کمپین (نه به خودروی ایرانی) تشکیل ندهند ولی از آن سو مسئولین خود را مقید به هیچگونه پاسخگویی ندانند به خدا فردا خیلی دیر است اگر برای صنعت این مملکت دل میسوزانید از همین الان دست بکار شوید و از مصرف کننده حمایت کنید آنها نیز هم وطن شما و مثل شما هستند و اسرائیلی نیستند.
پاسخ ها
سرباز
||
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
خودتونو خسته کردین برادر.منم تیبا دو خریدم اما شکر خدا مشکلی نداشته.یکی دو مورد کوچیک رو هم وقتی پیش اومد چون میدونستم کلا نمایندگیها مزخرفن بردم بیرون.وقتی نمایندگی هم پول میگیره دیگه گارانتی چی کشک چی.میبریم میدیم یه آدم بدرد بخور نه این تعمیر کارهای دله پیت مزخرف که از عمد آدم رو سرکار میزارن تا قطعه از گارانتی خارج شه.هیچ جای دفترچه هم درست و درمون گارانتی ها رو توضیح نداده.
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
20
پاسخ
ظا هرا"
شورای رقابت نیز در خدمت وزیر صنعته و دستورایشانون برآورد فرمودند
حمایت بی چون و چرای دولت از خودروسازها که باعث افزایش قیمتهای نجومی شد فقط وفقط به دلیل مذکور است ولاغیر....
سهامدارهای خود رو کیستند......