تنها را حل اینه که یه عده سرمایه دار باغیرت جمع بشن و با سرمایشون یه کارخانه خودروسازی راه بندازن و با وارد کردن تکنولوژی خودروهای مناسب تولید کنن. چون با تنور دولت و این دو تا کارخونه چیزی گرم نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اونا هم اول باید از دولت مجوز بگیرن و اگه نخان مثل سایپا و ایران لگن کار کنن باید خواب مجوز رو ببینن
مجتبی
||
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خب برادر من پولدارا هم کارخونه زدن که خودرو چینی داغونو مونتاژ میکنن
واردات میکنن که با سود دوبرابر چی بهتر از این؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
||
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خودروسازها هم منتظرن كه تكنولوژيشونو بدن به اونا!! بابا خيلي خوش باوريد. هرچي مي كشيم حقمونه
ناشناس
||
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
عمرا مگه میزارن .... اینجا همه چی شده مافیا ...
ناشناس
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
6
46
پاسخ
بدبختیم دیگه.حرفه زور همینه.باید بخری تو تصادفا جون بدی تا یک گروه سرپا بمونن.وقتی نمیتونن بسازن چرا آخه؟به چه قیمتی؟به قیمت خون مردم بیگناه؟حقه؟روا هست؟اراده ای پشت تولید ملی خودرو نیست.اراده سپاه رو ببینین موشکهامون شده کابوس دشمنانمون.خودروهامون شده کابوس خودمون.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
موشکامون کابوس هیچکی نیست... توهم زدیم ... اگه جرات داری یه دونشونو بزن توی اسراییل اونوقت وقتی با بمب هیدروژنی جوابمونو داد میفهمی کابوس یعنی چی ...
حسین
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
55
پاسخ
واقعا متاسفم برای این آقایون که برای خودشون همین جوری تصمیم میگیرن....وقتی خودشون حاضر نیستن این ماشینها رو سوار بشن برای چی از این شرکت های خودرو سازی حمایت میکنن..به امید روزی که خبر ورشکستگی این شرکتها رو بشنویم...من که به همه شیرینی میدم...
پاسخ ها
طولابي
||
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اقتصاد مقاومتي ، توليد ملي ، كالاي ايراني ، افتخار ايراني و .... شعارهايي كه تاوانش رو جان و جيب مردم دارند ميدهند
مهدي
||
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
حسين آقا و آن 15 نفري كه مثبت زدند پول شيريني تون را بذارين يك خودرو خوب بخريد .
حسین
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
74
پاسخ
امیدوارم روزی شاهد ورشکستگی صنعت خودروسازی(فرغون سازی) ایران باشیم، آخر ظلم تا چه ؟ تا کی باید 20 میلیون پای حلبی پول بدهیم و شاهد مرگ هزاران ایرانی باشیم تا عده ای کارگر بیکار نشوند ؟ یعنی مرگ انسانها مهم نیست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
الهی آمین . ان شاءالله به زودی نابود شدن این صنعت کلاهبرداری را می بینیم .
ناشناس 153
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
35
پاسخ
فقط بايد به معناي واقعي خصوصي شوند.
بايد بر خدمات پس از فروش نظارت شديد و سختگيري نمايند و جلوي ضايع شدن حقوق مشتري ها (حق الناس) را بگيرند.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
51
پاسخ
ما نسل سوخته ایی هستیم که باید خودرو های بی کیفیت ، گران ، ناایمن ، انحصاری بخریم و سوار شویم !!!!!!
احتمالا این مشکل 50 سال دیگه حل میشه که دیگه بدرد ما نمی خوره
بوئين زهرا
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
2
48
پاسخ
به قول قرائتي ، معتادي كه كار از كارش گذشته بايد بيشتر به اون كمك مالي كرد تا زودتر خودشو نابود كنه ، ممنون از شوراي رقابت و تا جايي كه امكان داره با افزايش قيمت ارابه هاي اينان موافقت كه سزاي نافرماني و انحصار و مافيايي بودن محصولات بي كيفيت و علي الخصوص احترام به جان و مال انسانها ، سزايش نابودي زودتر است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
منم همیشه همینو توی کامنت ها نوشتم.. ان شاالله پراید بشه 50 میلیون که دیگه کسی نتونه بخره و پراید سازها ورشکست بشن
ناشناس
||
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
موافقم .
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
56
پاسخ
چرا اسم این شورا شورای رقابته؟
اسمشو بزارین شورای انحصار و ظلم به مصرف کننده
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اون روز که وزیر صنعت گفت ضد انقلاب ما هیچی نگفتیم هر چی سرمون میاد حقمونه
ناشناس
||
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تغییر نام به شورای رفاقت بهتر است
راستی
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
42
پاسخ
اگر قیمت خودرو پنجاه درصد کاهش یابد باز هم گران است
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
36
پاسخ
تا آنجا که میدانم، بخشی از هزینه های ایران خودرو مربوط می شود به کارخانه سازی در خارج از کشور که به هیچ وجهی اقتصادی نبود .
واردات میکنن که با سود دوبرابر چی بهتر از این؟؟؟؟؟؟؟؟