100%خیلی خوبه امیدوارم فرهنگ چنین حرکت هایی تو کشور جا بیفته.
محمد
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
1
54
پاسخ
نمي خريم
نمي خريم
نمي خريم
بلكه امثال آقاي نعمت بخش از رو برن
سید
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
1
45
پاسخ
شک نکن هزار درصد
ناشناس
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
44
پاسخ
100%
فرهاد
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
63
پاسخ
سلام من ميخوام از مردم بپرسم اگر كارگري تمام حقوق خود را به مدت ٢٤ ماه پس انداز كند بجز پرايد قاتل چيز ديگري ميتواند بخرد، حالا اگر كارگري ساده در كشور ديگر تمام حقوق خود را ٢٤ ماه پس انداز كند چه خودروي سوار ميشود؟ با يك حساب سر انگشتي ساده اگر متوسط درآمد يك كارگر ساده خارجي ١٥٠٠ دلار باشد پس انداز ٢٤ ماه او ٣٦٠٠٠ دلار است يعني ميتونه جنسيس بخره، بعد ماشين جنسيس تو ايران فقط مختص ٥ درصد مردمه اين بدان معنيه كه كارگر هاي خارجي خونشون از ما ايراني ها رنگيتره و از زندگي لذت مي برن ما هم بايد زن وبچه مون را سوار پرايد كنيم و به استقبال مرگ يا فلج شدن بريم قضاوت با شما!!!!
mohammad
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
47
پاسخ
به خدا قسم جای تاسف دارد که آدم پول داشته باشه و آرزوی ماشین خوب داشته باشه ولی در کشور خودش قیمت ماشین ۱۰ برابر بقیه دنیا باشه در بقیه کشورهای دنیا بنز اس ۱۰۰ هزار دلار هست در جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰۰۰۰۰ دلار بلی یک میلیون دلار شاید باورش مشکل باشه ولی بعضی از هموطنان ما برای سوار شدن ماشین دلخواهشون رفته اند خارج از کشور
ناشناس
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
159
5
پاسخ
زمین خوردن خودروسازی، تبعات بسیار منفی و بزرگی بر پیکره صنعت کشور خواهد داشت و اگر قرار به تعطیلی آن باشد، باید با برخی صنایع دیگر نیز خداحافظی کنیم یا شاهد رکود آنها باشیم. در واقع خودروسازی ایران نه فقط در خود، که در بسیاری دیگر از صنایع کشور نیز ایجاد اشتغال کرده و تعطیل شدنش به معنای از بین رفتن هزاران شغل خواهد شد و این اتفاق، تبعات اقتصادی و اجتماعی خاص خود را بهدنبال دارد. اما جدا از اینکه خودروسازی صنایع زیادی را بهدنبال خود میکشد، در رشد اقتصادی کشور طی یک سال گذشته نیز نقش غیر قابل انکاری داشته و با این حساب، با تعطیلی این صنعت، اقتصاد کشور نیز (حداقل در مقطع زمانی فعلی که با رکود تورمی درگیر هستیم) متضرر خواهد شد. بودن خودروسازی در ایران، سه حسن بزرگ شامل «عدمخروج میلیاردها دلار ارز»، «ایجاد اشتغال» و «اثر مثبت بر رشد اقتصادی» دارد و با این حساب، نداشتن آن به خروج ارزی کلان از کشور و بیکاری و حتی شاید منفی شدن رشد اقتصادی خواهد انجامید.
با این تفسیر، باید از افکار عمومی پرسید که آیا هنوز هم میخواهند دومین صنعت بزرگ کشور تعطیل شود؟
پاسخ ها
خرمگس
||
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
اون يك دونه مثبت هم كه حتما خودت دادي حرومت باشه
ناشناس
||
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
ماکه نمی گیم تعطیل بشن باید آدم بشن باید ادب رویادبگیرن باید یادبگیرن به مشتری احترام بگذارن باید یادبگیرن که مشتری برده اونهانیست ودوران برده داری سالهاست به پایان رسیده اگه نفهمیدن چاره ای جزتعطیلی این صنعت مریض رونخواهندداشت.
مهدی
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
55
پاسخ
خودرو سمند ef7 کرفتم هنوز به ده هزار کیلومتر نرسیده بیش از پنجاه بار در خیابان ماندم بعلت روشن نشدن چند بار توسط امداد خودرو نجات پیدا کردم وهزینه دادم نمایندکی میکه خودرو باید در حضور ما خراب بشه تا تعمیر کنیم ومن میکم خوش انصاف خودرو سالم هست دارم میرم جایی پارک میکنم ودوباره میخوام حرکت کنم روشن نمی شود من از کجا بدونم کی خرای میشه خدا پدر یک نفر را بیامرزه که کفت هر موقع اینطور شد با هول دادن روشن کن وما را نجات داد وکرنهه به اندازه =ول خودرو هزینه امداد میدادم
ناشناس
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
42
پاسخ
همبستگی و حرکت فرهنگی واقعا لذت بخش هست حالا میخواد ارزون بشه یا گرون بشه
یه حرکت خودجوشه واقعیه
باید مدیران ایرانی هم احترام به مشتری رو یاد بگیرند
منصور
|
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
47
پاسخ
تا این خودروسازها یاد نگیرن که با مشتری مودبانه رفتار کنند نباید خودرو بی کیفیت و گران آنها را خرید