این عزیزان دستشان رابستند ام دستانشان باز تر از همیشه است. روحشون شاد و دم مسیحایی شون گرم
سعید براتی
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
شهدای غواض با دست وپای بسته عروج کردنند مبادا ما دست وپای باز غرق ذلت شویم
حسین از اراک
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
کاش میشد نجواهای شما در لحظه شهادت را ما امروز می شنیدیم، کاش میشد آخرین حرفهای دل شما رو الان می شنیدیم، کاش، کاش، ...
با این حال ، فقط با لحظه ای تأمل خالصانه میشه روح نجواها و حرف های لحظه آخری شما رو درک کرد.
حرف هایی که با پدرها و مادرهایتان داشتید
از حرف هایی که با فرزندانتان داشتید
از حرف هایی که با همسرانتان داشتید
از حرف هایی که با آشنایانتان داشتید
از حرف هایی که با مسؤولین داشتید
از حرف هایی که با امام داشتید
از حرف هایی که با اهل بیت و معصومین داشتید
از حرف های با امام رضا
از حرف های با امام زمان
...
فقط خدا میدونه که شماها چه گفتید و چه نجوا کردید.
فقط خدا میدونه که اون لحظه های آخر که شماها رو زنده زنده و کنار هم ، مظلومانه دفن کردند چه ها گفتید.
ما امروز یکبار دیگر این فرصت را داریم که به حرف های دل و نجواهای عاشقانه دم آخری ما فکر کنیم و از خدا بخواهیم که به ما توفیق درک آن را بدهد.
شهدا، هیچ چیزی نمی تواند درد فراق و دوری شما را از دل مادران عزیزتان کم کند.
ما امروز شرمنده شما و مادران شما و خانواده شما هستیم.
محسن
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
خوشا آنان که الله یارشان بید،
سلام ای سرداران بی سر و دست،
سلام ای سرو قامتتان مجاهد،
عزت امروز ما در گروی نام و یاد شماست و نیازمند دعای خیرتان هستیم.حتی حال امروز ما نیز با پیکرهایتان نیز پالایش و تزکیه میشود و دستان بسته تان ما سرافرازیست برای ما بردران کوچک شما، تا ابد و سراسر وجود مدیون شما و همسنگرانتان هستیم
معبر سایبری فندرسک
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
4
پاسخ
کاش باران ببارد
تا تن خاکی غواصان
رنگ آب بخود ببیند ....
مينو
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
پاسخ
يادمان باشد وجب به وجب خاك غرب و جنوب كشور با خون جوانان محافظت شده
حسین از اراک
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
کاش میشد نجواهای شما در لحظه شهادت را ما امروز می شنیدیم، کاش میشد آخرین حرفهای دل شما رو الان می شنیدیم، کاش، کاش، ...
با این حال ، فقط با لحظه ای تأمل خالصانه میشه روح نجواها و حرف های لحظه آخری شما رو درک کرد.
حرف هایی که با پدرها و مادرهایتان داشتید
از حرف هایی که با فرزندانتان داشتید
از حرف هایی که با همسرانتان داشتید
از حرف هایی که با آشنایانتان داشتید
از حرف هایی که با مسؤولین داشتید
از حرف هایی که با امام داشتید
از حرف هایی که با اهل بیت و معصومین داشتید
از حرف های با امام رضا
از حرف های با امام زمان
...
فقط خدا میدونه که شماها چه گفتید و چه نجوا کردید.
فقط خدا میدونه که اون لحظه های آخر که شماها رو زنده زنده و کنار هم ، مظلومانه دفن کردند چه ها گفتید.
ما امروز یکبار دیگر این فرصت را داریم که به حرف های دل و نجواهای عاشقانه دم آخری ما فکر کنیم و از خدا بخواهیم که به ما توفیق درک آن را بدهد.
شهدا، هیچ چیزی نمی تواند درد فراق و دوری شما را از دل مادران عزیزتان کم کند.
ما امروز شرمنده شما و مادران شما و خانواده شما هستیم.
مهدی
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
پاسخ
..175 موج دریایی
مردانی با دمِ مسیحایی
صخره های ساحل عشقند
باهمان خصلت اهورايي
دست هاشان بندزنجیراست
چقدر دریا نفس گیراست
چقدر زمین دل آشوب است
صخره باامواج درگیراست
175 تایاسین، 175 تااخلاص
کنار آب با لب تشنه
جوانانِ عاشقِ عباس
175 سوره ی نور،175 تاکوثر
به یاد بیکسی ارباب، گلوی پاره ی اصغر
هیبتشان حیدری بودو
قامتشان هم علی اکبر
175 عباس
ولی بادست وبی پیکر
سشنبه 26 خرداد 94
فریباسعادتی
حسن
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
غواصان شهید می دانم که ما بعد از شما قدرتان را ندانستیم ولی شما مارا ببخشید
ناشناس
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
4
پاسخ
رجعت پیکر این شهدا را باید تبریک گفت باور کنیم با اه و افسوس نرفتند که ما با آه و ناله بدرقشان کنیم!!!! امروز باید بر روح بلندشان سلام دهیم
سلام قولا من رب الرحیم.
آنان بحق زنده و مستانه نظاره گر ما پس بیاییم نکویی کنیم و عمل صالح!!!!
بیاییم طرحی نو درافکنیم تا زمینه بازگشت آنان و حکومت صالحان را فراهم کنیم.بکوشیم تا دیر نشده!!!!