دستانت را بستند،به گمان خود عاجزت کردند.
چه میدانند سرداران سپاه ما بی دستانند!!
در مکتب ما دست معنا ندارد بال هایت مبارک ای غواص!!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
درود بر غیرت مردان سرزمینم خوش آمدین به وطن عزیزان .برادران جان برکف که با اهدای جانتان از کشورتان و ناموستان دفاع کردید درود بر غیرت و ایستادگی تان. خوشا به سعادتتان که با شهادت به سوی پروردگارتان پر گشودید و ما بازمانده ها مانده ایم از فیض بزرگ خداوندی . شهدا شرمنده ایم التماس دعا داریم که ما را هم شفاعت کنید . آرزوی من هم شهادت بوده و هست اللهم و الرزقنا توفیق شهادة فی سبیل الله .
hadi
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
دست بسته بودند چنین کردند ما با دستای باز؟
مهرداد
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
شرمنده ایم ای شیر مردان
نتوانستیم آن راهی را که شما رفتین ادامه دهیم
شرمنده
حسن
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
غواصان شهید می دانم که ما بعد از شما قدرتان را ندانستیم ولی شما مارا ببخشید
vahid
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
نمی دونم چی بگم.
ولی اینو میدونم که خیلی خیلی مرد بزرگی هستین ای شهدا....
حسن
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
غواصان شهید می دانم که ما بعد از شما قدرتان را ندانستیم ولی شما مارا ببخشید
مرادی
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
ما هم در این عملیات شرکت داشتیم ولی افتخار این راه را نداشتیم یا خالص نبودیم از این عزیزان تقاضای عاجزانه دارم مارا ببخشند چون ما با این زمانه الوده شدیم
محمد اسماعیلی
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
درود بر دست شکسته ودست بسته مدینه علی ،زهرا درود بردست شکسته ،دست بسته و دست به پهلو گرفته کربلا حسین ،عباس و زینب ووووو درود بر دسته بستهای ایران خوش اومدید
ابراهیم
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
این عزیزان دستشان رابستند ام دستانشان باز تر از همیشه است. روحشون شاد و دم مسیحایی شون گرم
چه میدانند سرداران سپاه ما بی دستانند!!
در مکتب ما دست معنا ندارد بال هایت مبارک ای غواص!!!!