ساده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
ماهی شده بودند به دریا برسند می فهمی؟
در شهر جنون به حد اعلا برسند می فهمی؟
وقتی به کمین شب پرستان خوردند
نوری شده بودند به فردا برسند می فهمی؟
آن لحظه که دست و پایشان می بستند
از بهر همین بود که اینجا برسند می فهمی؟
مردانه به کنج خاک گل می گفتند
تا در گذر از خاک به معنا برسند می فهمی؟
جز نام وطن چه بود در خاطرشان
تا بر سر آن به شک و اما برسند می فهمی؟
یک جان نه که صد جان به خدا می دادند
عاشق شده بودند بدآنجا برسند می فهمی؟
یکبار دگر خدا به خاکشان روح دمید
امروز به صحنه ی تماشا برسند می فهمی ؟
محمود مسعودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
در این برهه از زندگی که هر روز ارزوی مرگ دارم ای کاش من هم با شما بودم ...
ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
واقعا نميدانم چه بگويم وقتي فكر ميكنم كه پدر و مادر اين عزيزان چه به سرشان آمده؟ و لعنت بر عراقي كه 8سال جنگ تحميلي رو براي اين كشور ارمغان آورد.
ساده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
ماهی شده بودند به دریا برسند می فهمی؟
در شهر جنون به حد اعلا برسند می فهمی؟
وقتی به کمین شب پرستان خوردند
نوری شده بودند به فردا برسند می فهمی؟
آن لحظه که دست و پایشان می بستند
از بهر همین بود که اینجا برسند می فهمی؟
مردانه به کنج خاک گل می گفتند
تا در گذر از خاک به معنا برسند می فهمی؟
جز نام وطن چه بود در خاطرشان
تا بر سر آن به شک و اما برسند می فهمی؟
یک جان نه که صد جان به خدا می دادند
عاشق شده بودند بدآنجا برسند می فهمی؟
یکبار دگر خدا به خاکشان روح دمید
امروز به صحنه ی تماشا برسند می فهمی ؟
محمود مسعودی
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
شهید سعید است و شهادت سعادت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
خدايا اينان چگونه از زن و بچه هاشون گذشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتي مسافرت يا مامويرت چند روزه اي با هواپيما و هتل ميريم چقدر دل كندن اين چند روزه از بچه هامون سخته
خدايا مگه اينها زن بچه نداشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدايا چه ايماني داشتند
شرم باد برما اگر قدر خون اينها رو ندونيم
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
كربلا رفتيد يادي زشهيدان بكنيد يادي از سرخترين مردم ايران بكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
مردان بی ادعا
تابناک منشتر کن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
گور پدر امریکا طرفداریشو نمیکنم اگر حمله نمیکردن و گروگان نمیگرفتن اونها بهانه برای ندادن 300 فروند اف 16 و حداقل میتونستیم کلی تسلحات نظامی از امریکاییها بخریم و کمک اطلاعاتی به عراق نمیکردن (میشد مثل ادم اخراجشون کرد که بعدها راحت بازگشتی باز میماند)
2- خداوند لعنت کنه اول شوروی (روسها ) و بعد فرانسوی ها رو (بخاطر کمک های نظامی و تسحیلاتی
به طوری که فرانسوی ها داشتن بمب اتم برای عراق میساختن
3- خداوند لعنت کنه عراقیها رو و مجاهدین خلق ( یا بهتر بگم مجاهدین خلط رو) که کثیفترین ها هستن
و در اخر هم:
و چینی ها رو برای لو دادن چون رفتن به مستشاران عراقی گفتن ایرانیها کلی لباسهای قواصی خریدن خوب هر خری باشه میفهمه این همه تجهیزات قواصی برای چیه
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
فقط بغض سنگين گلوم رو فشار ميده دارم خفه ميشم.
نظرات بیشتر