سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
ما از شما ممنونیم که حاضر به مذاکره با یزید نشدید حتی وقتی دستهایتان را بستند یا وقتی زبانم لال خاک برشما می ریختند شاید امیدتان به ما بود شاید فکر می کردید که ما هم می فهمیم که با یزید نمی توان مذاکره کرد ما را ببخشید که زینب گونه حرکت نکردیم
نوراا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
آن فرو ریخته گلهای پریشان در باد
که می سرخ شهادت همه مدهوشانند
یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد
تا نگویند که از یاد فراموشانند⚘
جمشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
مظلوميت اين شهدا قلب انسان را اتش مي زند.
اميدواريم با ظهور منتقم منتظر (عج)انتقام تمام خونهاي به ناحق ريخته تمامي شهداي مظلوم از ظالمان عالم ستانده شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
خدا رحمتشان کن و جایگاهشان بهشت برین . ولی ای کاش این مسئولین هم دلشان با دیدن این صحنه ها بیدار می شد . ذره ای هم دلشان بحال این مردم میسوخت و کشور را اینگونه به ذلت و فقر و بیکاری و بدبختی نمیکشاندند ای کاش ای کاش ....... ولی کو گوش شنوا و چشم بینا
بابا علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
رزمندگان همچون فرشتگان دایما بسوی جلو بال میزدندوهوشیار بودند - اینجا که می بینید بال انها رابسته اند - غفلت نیست بلکه خیانت کمیسیون امنیت ملی و جاسوسی نوکران خود فروخته داخلی بود که کربلای 4را لو دادن و همانها ،امروز بعنوان مذاکره دوبارهدم تکان به ارباب، خودامریکا دم تکان میدهند - غواصان شهدای شاهدخیانت خائنین داخلی هستند .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
اه که میکشد برون از سر و سینه موج خون من چه کنم که از درون دست تو میکشد کمان
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
سلام
حیف این جوونای عزیزی که از دست دادیم.کجایند که ببینند چطور خونشا ن با دزدی،نا امنی در جامعه،ضعف شدید فرهنگی ،دروغ و کلک و بد حجابی و ... داره پایمال میشه.اتشا الله با سید الشهدا محشور گردند و واسه ما هم و مملکتمون دعا کنند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
خوشا آنان که الله یارشان بی و حمدو قل حوالله کارشان بی خوشا آنان که دائم در نمازند بهشت جاودان ماوایشان بی
انا لله و انا الیه راجعون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
باباي پيرم هنوزم بعد 30 سال از شب عميلت كربلاي چهارو اون حجم آتيش ميگه و چشماش پر اشك ميشه
ميگه گردان 154 از لشگر انصار الحسين همدان كخ خط شكن بود گردان رفت و دسته برگشت . از ضد هوايي هايي ميگه كه گذاشته بودن روي ساحل و نفر ميزدن . از موج خروشان سركش اروند ميگه
از قرمزي آب اروند در اون شب خاطره ميگه
اي مردم
اي مسولين اميتي كه الان داريم مديون همونهاييم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
کجای ای مردان خدایی ، اینجا همه دلواپسن ، خدا می داند که چرا دلواپسن ، دعا کنید ما که ....
نظرات بیشتر