نمرده اند شهیدان که ماه وخورشیدند
که کشتگان وطن زندگان جاویدند
ناشناس
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
كجايند مردان بي ادعا ......مردان مرد
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
ياران چه غريبانه رفتند از اين خانه
وچه غريبانه تر برگشتند به اين خانه
مهدی
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
خوشا آنانکه با شهادت رفتند!!!
دوستان عزیز فقط یک لحظه فک کنید 175 انسان اینها همه پدر داشتن مادر داشتن شاید همسر و فرزند توروبه خدا اینا واسه چی رفتن واسه چی ازهمه چیشون گذشتن واسه چی واسه کی!
واسه رضای خدا ،میهن ، ناموس و....
شرم بر اون کسانی که اینها رو فراموش کردن و خون شهدامون رو هدر دادند اون دنیا باید جواب بدن !
میکن دستاشون بسته بوده اما هرچی که هست مادراشون اینجا منتظرن اما قربون اون اربابی بشم که یکه و تنها سر از بدنش جدا کردن!
پژمان
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
مرد بودید ولی ای کاش نمی رفتید. امروز غیرت و مردانگی شما لازم بود که عده ای با مصادره رشادت های شما بر سر ملت نکوبند و ظلم نکنند.
یوسف زاده
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
درود بر شما که از جان وجوانی خود برای عزت ما گذشتید.همنشین حضرت عباس باشید ای ساقیان دست بسته
محمد
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
باسلام و احترام به همه کسانی که نظر دادن. خواهشمندم کسانی که نتوانسته اند این شهیدان والامقام را درک کنند . با احتیاط بیشتری نظر خود را انعکاس بدهند. امیدواریم اجر این شهیدان والامقام کمتر از شهدای کربلا نباشد. که یقینا هم چنین است
پژمان
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
مرد بودید ولی ای کاش نمی رفتید. امروز غیرت و مردانگی شما لازم بود که عده ای با مصادره رشادت های شما بر سر ملت نکوبند و ظلم نکنند.
علیرضا معصومی
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
پاسخ
جهان تیره و تار است
دنیا سیاه پوش،
گویی خورشید و ماه را به خاک و خون کشیده اند .
سلام برشما
ای شاگردان مدرسه کربلای حسینی، سلام بر شما
که کشتگان وطن زندگان جاویدند