به نظر من کی روش بازی ما را از حالت محلی به حرفه ای و اروپای تبدیل کرده فقط همون سرباز فراری که کلا قانون شکن هست جوری رفتار کرد که اخراج بشه و از همه بدتر گلر خوش تیپ ولی بی خاصیت ما بود حداقل یه توپ را هم نتونست بگیره این که گلر نیست بپه 10 ساله را میزاشتن توی دروازه بهتر توپ میگرفت بقیه بچه ها همگی خوب بازی کردن مرسی اززحماتتون ولی طعم شیرین برد نصیبمان نشد صد افسوس !
ناشناس
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
4
14
پاسخ
از باخت فوتبال خوشحالم چون بیشتر از این پول بیت المال را هزینه نمیکنند
پاسخ ها
مهرسا
||
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
شما در تالار اندیشتو ببندی ممنونت میشم
پاسخ به دوستان خرس خاله
|
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
2
2
پاسخ
تیم ملی خو به خود حمایت میشه این تو رگ ایرانی جماعته! و نیازی به حمایت نژاد پرستا و تجزیه طلبا و اجنبی دوستا نداره!
ناشناس
|
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
1
8
پاسخ
از باخت فوتبال من هم خوشحالم چون بیشتر از این پول بیت المال از خق من وتو را هزینه نمیکنند
نیما
|
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
1
7
پاسخ
آیا وقت خانه تکانی درست و حسابی در فوتبال نرسیده؟ نمی دانم پشت کفاشیان به کی گرمه؟ من تعجب می کنم کسی 8 سال است ضربه زده به فوتبال و آمال صدها نفر اما عوضش نمی کنند. آقای کفاشیان اگر به فکر مردم اایران نیستید به فکر سلامتی خودتان باشید بخدا یکی از این نفرین ها کار دستت میده.