ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
روحانی مچکریم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
من نفهمیدم براچی سپاس گذاری کردی
لاریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
به نظر من کی روش بازی ما را از حالت محلی به حرفه ای و اروپای تبدیل کرده فقط همون سرباز فراری که کلا قانون شکن هست جوری رفتار کرد که اخراج بشه و از همه بدتر گلر خوش تیپ ولی بی خاصیت ما بود حداقل یه توپ را هم نتونست بگیره این که گلر نیست بپه 10 ساله را میزاشتن توی دروازه بهتر توپ میگرفت بقیه بچه ها همگی خوب بازی کردن مرسی اززحماتتون ولی طعم شیرین برد نصیبمان نشد صد افسوس !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
از باخت فوتبال خوشحالم چون بیشتر از این پول بیت المال را هزینه نمیکنند
پاسخ ها
مهرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
شما در تالار اندیشتو ببندی ممنونت میشم
پاسخ به دوستان خرس خاله
|
United States
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
تیم ملی خو به خود حمایت میشه این تو رگ ایرانی جماعته! و نیازی به حمایت نژاد پرستا و تجزیه طلبا و اجنبی دوستا نداره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
از باخت فوتبال من هم خوشحالم چون بیشتر از این پول بیت المال از خق من وتو را هزینه نمیکنند
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آیا وقت خانه تکانی درست و حسابی در فوتبال نرسیده؟ نمی دانم پشت کفاشیان به کی گرمه؟ من تعجب می کنم کسی 8 سال است ضربه زده به فوتبال و آمال صدها نفر اما عوضش نمی کنند. آقای کفاشیان اگر به فکر مردم اایران نیستید به فکر سلامتی خودتان باشید بخدا یکی از این نفرین ها کار دستت میده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کیروش مربی خوبیه باهوشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تازمانی که ورزش ما ناسالمه ناکامی ها ادامه دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حیف پول مردم بد بخت که دادن به فوتبالیست
پنالتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اصلا مقصر داور نبود.
نظرات بیشتر