ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ناداوری ها همیشه در ناکامی تیمهای ایرانی نقش پررنگی دارد،علتش چیست؟چرا چاره جویی نمیشود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خیلی ها سرباز فراری هستند، این آقا رشوه داده کارت جعل کرده، این برای آدم گرون میاد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کاش همه مشکلاتمان باخت در فوتبال می بود!
امین
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کی روش سومین یا چهارمین مربی گران دنیاست که ما با او کار می‌کنیم. شما چه تاثیری روی فوتبال ایران گذاشته‌اید؟
باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بهتره کیروش باشه تا جوونای بیشتری برای تیم ملی پیدا کنه تا در نسل های بعدی تکیه مان فقط به یک مهاجم گلزن نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
زنده باد کی روش
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
فوتبال ایران, فوتبال نیست...کاملا شانسیه...حیفه پول خرجش میکنن...به خدا حیفه
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
قديما تيم ملي بازي داشت، با اختلاف يكي دو گل مي برد ملت ناراحت ميشدن ميگفتن بيشتر بايد گل ميزدن، الان تيم ميره ميبازه مردم راضي هستن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
900 کامنت!!!!!
فکر نون باشید که خربزه آبه.
مملکت توی خشکسالیه ملت به فکر فوتبال کلنگی تیم ملیه
علینقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
توذهنم این سواله اگه من کارت پایان خدمت جعلی داشتم بامن چه میکردند