پر رویی هم حدی داره به خدا سرباری نری بعد بازیکن ثابت تبم ملی بشی باید اینجوری هار بشی و با احساست 70 میلیون بازی کنی آقای کفاشیان بابا هیچکی تو رو نمی خواد گنده به این فوتبال زدی به هر کی می پرستی برو پی کارت ول کن
محسن
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
18
پاسخ
دستشون درد نکنه ، مردانه جنگیدن، ولی باور کنین مردانگی و غیرت در فوتبال کافی نیست.
باید از امارات یاد بگیریم که سرمایه گذاری کنیم و از پایه شروع کنیم و اون موقعست که غیرت هم دیگه مهم نیست و راحت میشه قهرمان شد یا حداقل به مانند قهرمان ها بود(مثل والیبال)
فوتبال ملیاردی و طبقانتی و ناهنجاری
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
11
پاسخ
تیمی که بر اساس غارت ملیاردی و دنیائی ناهنجاری شکا گرفته بهتر که ببازد با گرفتن جشنهای ملیاردی و ضد اسلامی با پول غارت بیت المال و سراسر فحش و ناسزا و باند بازی و توطئه برای قراردادهای ملیاردی و رشوه و ارتشائ و گاوبندی و تحمیل بر فرار از خدمت مقدس سربازی
این فوتبال اساس عدم وحدت و انسجام اخلاقی و معیشتی را با زیاده خواهی و جامعه طبقاتی در کشور پایه گذاری کرد و برای حفظ این سفره غارت چه نقشه ها که نمی کشند
اگر میبرد هم بخته بود چون اینها ضد تقوی ی الهی و جکوم بشکستند
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
خیلی دیکته ونگارشت ضعیفه.برویک کم تمرین کن بعد پیام بذار.
کهنه سرباز
|
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
6
21
پاسخ
بردن یک سرباز فراری در همچین مسابقاتی تو هین به خون هزاران سریاز شهیدی بود که جان خود را در راه وطن نثار کردند هر چند که قرآن فساد را عامل تمامی گرفتاریهای آدم می داند فوتبال ما که سرتاسرش فساد است
یکی
|
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
7
13
پاسخ
تیم به اصطلاح ملی ایران حالاحالاها نمیتونه کاری بکنه. اون از جام جهانی اینم این. بعضیها برد مقابل امارات به به و چه چه کردن و ضعفها رو ندیدن. امارات آمارش 2 برابر ایران بود، گفتن امارات یه ذره بهتر بازی کرد. پس تا اینا هستن همینه. والسلام
پنجعلی
|
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
4
پاسخ
اینهایی که مرسی پرسی میگن از کیسه فوتبال می خورند میخوان از نون خوردن نیوفتند ،جون مادراتون دست بردارید بگزارید این پولا خرج کشاورزی این مملکت بشه .ای خفت با جایگاه راحت -برخیزو کمی بکش خجالت -این عده که لوکس و اهل نازند - هرجا که برن قشنگ می بازند.
ناشناس
|
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
17
1
پاسخ
علییییی کریمی
یاسر
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
11
19
پاسخ
به نظرم بیشترین باخت فوتبال ما جدای از ندانم کاری پولادی و داور, به گردن حقیقی است. حقیقی اصلا در حد تیم ملی نیست کسای دیگه ای هستند که خیلی بهتر از اون هستند. ضعف حقیقی پشت سر دفاع قوی تیم ملی پنهان شده بود وقتی دفاع به هم ریخت دیدید که حقیقی چقدر ضعیف نشون داد. توی جام جهانی هم همینطور بود. ببیندید از ضربه های توی چارچوب چند درصدش گل شده می فهمید که خیلی ضعیف بود. تو پنالتی ها هم هیچ کاری نتونست بکنه.
ناشناس
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
5
12
پاسخ
اقلاً برای مدتی از این فوتبالیست های کم هنر پر ادعا راحت می شیم. هر کس مرام و توان فوتبالیست های دهه پنجاه یادش باشد می داند که تیم کنونی که به عراق می بازد و در برابر امارات زور می زند لیاقت نام "ایران" را ندارد.