باعث وبانی باخت ایران به عراق داور استرالیای شد
سیاست را باورزش قاطی کردند میدان ورزش بایستی باعث اخوت وبرادری بین جامعه جهانی باشد ولی فیفا با داوران مغرض سیاسی وبعضا خریداری شده همیشه حق ایران را پایمال میکنند. دولت محترم جمهوری اسلامی باید رسما به محاکم بین المللی شکایت کند
ناشناس
|
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
13
11
پاسخ
دلم برای سید مهدی رحمتی سوخت .... بد کردیم با اون .... بد اومد به سرمون ....
صادقی
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
2
10
پاسخ
امروز با دوکامنت مختلف امتحانتون کردم فهمیدم هر چی به میلتون باشه ارائه میدید دیگه نه من نه شما !!!
امیر
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
10
12
پاسخ
فقط برو تو بر عصبانیت کیروش بعد از اخراج پولادی انگار بهش توهین بزرگی شده من اصلا نه از سیستم بازیش خوشم میاد نه از خودش وهمیشه منتقدش بودم ولی این اجنبی توی این صحنه از طوری رفتار کرد که من فکر کردم هفت جد ابادش ایرانی هستن
داود
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
17
پاسخ
بعضیها روش کار عقاب رو یاد می گیرندو با استفاده ازفرصت شکار می کنند ، مثل قوچان نژاد ، بعضی ها هم روش کار کبک رو یاد می گیرند ، و سرشونوتو برف می کنند و شکار می شند، مثل پولادی! . البته این روش کبک وار پولادی باعث شد که داور فرصت طلب ازاین فرصت سوء استفاده کنه و تیم ملی ایران رو شکار کنه! . البته داور موذی با دادن کارت های زیاد به بازیکنان عراقی ، در اصل دست و پای اونها رو هم برای بازی بعدی بست تا زودتر حذف بشن و راه رو برای استرالیا باز کرد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
باتشکرازغیرت بازیکنان تیم مثل دژاگه-تیموریان-قوچان نژاد-آزمون و... ولی حیف که بی غیرتی یک نفرکاردست تیم داد.
ناشناس
||
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
وهم توطئه
چرا فکر می کنید داور استرالیایی با غرض سوت زده؟
شاید اولین کامنتی باشد که تابناک از من چاپ کند!!!!!!!!! کلی سانسورش کردم.
ایرج
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
5
15
پاسخ
مگر انتظار بالا امدن از گروه را داشتید که حالا ناباورانه باشد
برای بازی با تیم های دسته 3 اسیا تن همه میلرزید
ناشناس
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
4
28
پاسخ
تو اولین فرصت باید پولادی رو ببرن مرز تیاباد خدمت کنه تا حالش جا بیاد
پاسخ ها
حمیدخان
||
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
مرز تایباد صحیح است پسرجون
امیر
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
10
34
پاسخ
کی روش بهترین مربیی بوده که من تاکنون دیدم
انسانی قدرتمند و متعصب به تیمش
چرا تیم عراق یا هر تیم دیگه ای بدون استرس بازی میکنه
اما تیم ما همیشه استرس داره و احساسات بهش غلبه میکنه؟
من در تمام بازیهای کشورهای عربی و شرق آسیا فهمیدم که هیچ کشوری به اندازه ایران بازیکنان احساساتی نداره .
دلیلش هم همه میدونن . چون کشور ما همیشه در حال سرکوب شدنه و هیچ کس از آنها دفاع نمیکنه
علت اصلی باختهای ایران عدم اعتماد به نفس در ایرانی هاست .
این عدم اعتماد به نفس رو کاملا میتوان درک کرد . چون بر مردم همیشه استرس و فشار وارده . بهتره مسئولین بفهمن من چی میگم
سیاست را باورزش قاطی کردند میدان ورزش بایستی باعث اخوت وبرادری بین جامعه جهانی باشد ولی فیفا با داوران مغرض سیاسی وبعضا خریداری شده همیشه حق ایران را پایمال میکنند. دولت محترم جمهوری اسلامی باید رسما به محاکم بین المللی شکایت کند