ناباورانه!اگر عراق باخته بود باید ازین واژه استفاده می کردید
ناشناس
|
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
6
پاسخ
واقعا رهبر معظم انقلاب در بین ورزشکاران حرف قشنگی زد که حتی اگه قهرمان ملی هم یه شخصی باشه نباید کار خلاف کنه و تنبیه نشه
میشه حرف حضرت اقارو به این سرباز فراری هم تعمیم داد
علیرضا عاشق بایرن مونیخ
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
10
پاسخ
جمعه سیاه با اخراج سرباز فراری!
ناشناس
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
3
2
پاسخ
ما بازی خوبی کردیم بچها خیلی زحمت کشیدند.کیروش هم مربی خیلی خوبی است ما به ناداور باختیم.انصا ف داشته باشیم.حق بچها مون راضایع نکنیم/
ناشناس
|
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
5
8
پاسخ
خوشحالم یک تیم عربی ایران را برد و خوشحال ترم که امارات عربی ژاپن را برد با این حس نژادپرستی برد فوتبالی اصلا به درد نمی خورد عربهایی که زمانی بین تمارض بازی هم می کردند الان خیلی از ما سرتر هستن حالا هی سرمون زیر برف به یاد قدیم بد و بیراه بگیم تف سر بالاست ما عقب مانده ایم درود بر اعراب و حتی برد ما مقابل آنها از لیاقت عمان و بحرین هم چیزی کم نکرد چون بهتر از گذشته بازی می کردن و تیم ایران فقط دفاعی و نتیجه گرا
سید
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
13
پاسخ
بزرگترین باخت ما این بود که با این همه ادعا نماینده 70 میلیون ما بازیکن سرباز فراری جاعل است که با مجوز نابجای مسئول مربوطه به تیم ملی دعوت میشود به او بازی داده میشود و حتی پس از دریافت کارت زرد اول تعویض نمی شود. یعنی واقعا" این اندازه قحط الرجال است.؟!!!!
ناشناس
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
8
پاسخ
نتیجه بخشش سرباز فراری همینه اگه مسئولان فدراسیون مرد بودند به هیچ قیمتی قانوتشکنی نمی گردند مگه فرق اینا با بقیه جوونهای مردم چیه همچنین عاقبت بازی تو لیگهای عربی همین تمارض وکارت زرد واخراجه
ناشناس
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
4
پاسخ
از ورزشی که بازیکنانش فقط چون فوتبالیستند!!!!از قانون کشورشون فرار می کنند!از فوتبالی که تو این وضعیت باز و ...از حقوق مردم و درآمد کسبه پول مالیاتش میره تو جیب بازیکنان استقلال و پیروزی و امثالهم... و خود دولت حاضر نیست خصوصی سازی بشه و....
و خلاصه کنم دوستان ما الکی داریم بودجه کشور رو رو فوتبال سرمایه گذاری می کنیم بدیمش به والیبال صد برابر افتخار میاره یا شنا و کشتی
دلتون خواست فوتبال ببینید بازی کره رو ببینید بهتره
ناشناس
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
3
پاسخ
این داور پدر صاحاب ما رو درآورد، با این اشتباه تاثیرگذارش جریان بازی و عوض و بازنده رو برنده کرد|، چه می کنه این داور
هر چند بازی های قبلی که بن ویلیامز قضاوت کرده بودن خوب بود ولی اینجا به نوعی تلافی می کنه و نام خودش رو در لیست بدهای ذهن ایرانیان ثبت می کنه
ناشناس
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
4
5
پاسخ
ما چه فلک زده ای هستیم که به یک کشور جنگ زده باختیم.